کد خبر: ۹۲۴۲۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
ملی پوش تیم فوتبال اوساسونا در خصوص مصدومیت جدیدش گفت: «پيش‌بيني پزشکان اين است که نزديک به 6 هفته نتوانم تمرين کنم.»

جام ورزشی؛ مسعود شجاعي مصدوم است. ابتدا گفته مي‌شد اين بازيکن تنها 2 هفته از ميادين به دور خواهد بود اما آزمايشات جديد نشان داد، مصدوميت او جدي‌تر از اين حرف‌هاست. شجاعي مي‌گويد، به احتمال زياد نزديک به 6 هفته از ميادين به دور خواهد بود.


* دوباره بدشانسي آوردي.
- بله، يک اتفاق بود. از اين اتفاق‌ها هم زياد در فوتبال مي‌افتد. يک پارگي در عضله پشت پايم به وجود آمده که ابتدا فکر مي‌کرديم زياد حاد نيست ولي بعد از آزمايش‌هايي که روي پايم صورت گرفت، مشخص شد که آسيب‌ديدگي‌ام جدي است.


* يعني چه زماني به تمرينات بازمي‌گردي؟
- نمي‌توان‌ گفت که بازيکن مصدوم دقيقا چه زماني برمي‌گردد چون به عوامل زيادي بستگي دارد ولي پيش‌بيني پزشکان اين است که نزديک به يک ماه و نيم نتوانم تمرين کنم.


* در تمرين اين اتفاق افتاد؟
- بله، در اثر يک برخورد بود.


* اين مصدوميت تا چه اندازه مي‌تواند تو را عقب بيندازد؟
- قطعا هر مصدوميتي مي‌تواند بازيکن را عقب بيندازد ولي اين‌طور نيست که بازيکن هيچ‌وقت نتواند خود را آماده کند. من تا پيش از آسيب‌ديدگي هم از نظر فني و هم از نظر روحي در شرايط خوبي بودم. الان هم آماده‌ام ولي به هر حال بايد نزديک به 6 هفته دور از ميادين باشم و پس از آن دوباره تمرين کنم. اين مصدوميت خيلي من را عقب خواهند انداخت.


* اين هفته با اسپانيول بازي داريد. ممکن است با شکست در اين مسابقه سرمربي تيم برکنار شود؟
- ما هم چيزهايي شنيده‌ايم ولي به هر حال باشگاه تصميم‌گيرنده است. اما چيزي که هست ما خوب نتيجه نگرفته‌ايم و 7 شکست داشته‌ايم. در قعر جدول هستيم و فشار زيادي روي تيم و کادر فني وجود دارد. در اين شرايط طبيعي است که شايعات زيادي هم مطرح شود.


* مي‌گويند احتمال بازگشت سيگاندا به اوساسونا زياد است؛ مربي سابق‌تان.
- همان‌طور که گفتم در اين شرايط‌ شايعاتي مطرح مي‌شود‌ ولي من خودم با سيگاندا رابطه خوبي دارم. هرچند بايد منتظر بمانيم و ببينم چه اتفاقاتي در بازي‌هاي بعدي مي‌افتد. اسپانيول هم مثل ما شرايط خوبي‌ در جدول ندارد ولي در هفته‌هاي گذشته خوب نتيجه گرفته. اگر اشتباه نکنم 4 بازي است که نباخته. بازي دشواري در پيش داريم. در‌3 بازي گذشته آن‌ها به ما باخته‌اند و اميدوارم اين بار هم ما برنده باشيم.


* ظاهرا مطبوعات شهر پامپلونا اعتقاد دارند تو بايد بيشتر بازي کني.
- در بازي جام‌حذفي مقابل گيخون که يک - صفر باختيم، من عملکرد خوبي داشتم و بعد از آن رسانه‌ها نوشتند که من بايد بيشتر بازي کنم‌ اما بايد بگويم اصلا از نيمکت‌نشيني در تيم ناراحت نيستم. با مندليبار سرمربي تيم رابطه بسيار خوبي دارم. اين رابطه ما عاطفي است. به همين خاطر اعتراضي ندارم. برايم مهم اين است که تيم موفق باشد نه اين‌که خودم بتوانم بازي کنم.


* راستي بازي ايران و تاجيکستان را ديدي؟
- نه متاسفانه نتوانستم اين بازي را ببينم ولي از طريق يکي از دوستانم که در ورزشگاه بود از نتيجه بازي مطلع شدم.


* سوال آخر هم درباره بازي با ازبکستان است.
- مسابقه حساسي است. من که نيستم چون هم محرومم و هم مصدوم. ولي براي تيم ملي دعا مي‌کنم که اين بازي را ببرد تا بتوانيم يک گام مهم براي صعود برداريم. من مطمئن هستم با اين تيم مي‌توانيم موفق باشيم. اگر مردم حمايت کنند، ايران قطعا برنده خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها