کد خبر: ۹۲۳۹۳
زمان انتشار: ۱۸:۲۶     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
اين همه سر و صدا و بازي با نام‌هاي دهان پركن اگرچه پست‌هاي خالي مانده پرسپوليس را هنوز پر نكرده اما كمترين تأثيرش، رو شدن يكي ديگر از اختلاف‌هاي دروني باشگاه بود. اختلافي كه در يك سوي آن سرمربي ايستاده و مي‌گويد كه جز آنچه خودش گفته، حرفي را نخواهد پذيرفت. 
به گزارش رجانیوز، منظور از اين حرف بازيكناني هستند كه باشگاه نامشان را در ليست خريدهاي زمستاني‌اش نوشته و مانوئل ژوزه در نقش تصميم‌گيرنده اصلي هيچ يك از آنها را نمي‌خواهد. اين نخواستن را در نخستين برخوردش با استفان آپيا به چشم ديديم وقتي با آن نگاه پرغرور بازيكن غنايي را ورانداز مي‌كرد. از رفتار ژوزه با استفان آپيا آنچه برمي‌آيد اين است كه مرد پرتغالي تمايلي به در اختيار داشتن اين بازيكن ندارد و برخلاف اصرارهاي باشگاه او را تأييد هم نكرده.
 
او همين كه تكاپوي باشگاه براي جذب بازيكن را ديده خودش دست به كار شده و از مصري‌ها طلب بازيكن كرده! بازيكناني كه پيش‌تر در ليگ اين كشور شاگردش بوده‌اند و ترجيح مي‌دهد امروز هم آنها را در اختيار داشته باشد. 
 
يكي از آنها احمد عيد عبدالملك است. هافبك 32 ساله تيم حرس الحدود كه گفته براي يك فصل و نيم، 750 هزار دلار از پرسپوليس مي‌خواهد. مينو سوبوبا ديگر بازيكني است كه ژوزه سرخپوش شدنش را خواسته. اين مهاجم 28 ساله نيجريه‌اي فعلا عضو تيم الجونه است و شايد مرد پرتغالي او را براي جانشيني زايد انتخاب كرده.
 
بوبا در فصل 2010-2009 آقاي گل ليگ مصر شده بود و مانوئل ژوزه در حالي نام او را در ليست خريدش نوشته كه پرسپوليس در خط حمله هيچ كمبودي را حس نمي‌كند. موضع مرد پرتغالي نسبت به بازيكنان منتخب باشگاه البته از همان ابتدا منفي بود و نسبت به بازيكنان خارجي – غير از آنها كه خودش به پرسپوليس آورده- منفي تر. زايد هم به همين خاطر بود كه تصميم به جدايي گرفت و آپيا شايد اصلا كارش به امضاي قرارداد هم نرسد.
 
با اين همه باشگاه‌نشين‌ها همچنان اصرار دارند كه بگويند آپيا را نظر مثبت ژوزه سرخپوش خواهد كرد و آنها به موافقت با حضور اين بازيكن راضي‌اش خواهند كرد. جالب اينكه استفان آپيا ديروز يك تمرين عالي را با پرسپوليس از سر گذرانده و مدير برنامه‌هايش مدعي شده همين كه شايعه مخالفت ژوزه با جذب اين بازيكن به ميان آمده، سه باشگاه ليگ برتري با او تماس گرفته‌اند براي اينكه بازيكن غنايي را مال خود كنند. 
 
بي توجه به اينها اما سرمربي پرتغالي پرسپوليس همچنان مصر است به اينكه هر خارجي قرار است به اين تيم بيايد، بايد از فيلتر او عبور كند. در واقع نقل و انتقالات پرسپوليس در نيم فصل ميداني را آماده كرده براي علني شدن جنگ ژوزه و باشگاه كه هر يك مي‌خواهند از كانال خودشان بازيكن جذب كنند و حاضر به كوتاه آمدن هم نيستند.
 
اتفاقي كه نتيجه اش هر چه باشد، بازنده‌اش جز پرسپوليس نخواهد بود. اين اما انگار نه براي سرمربي اهميت دارد و نه براي باشگاه كه اينگونه به دوئل ايستاده‌اند و هر كدام ناكامي ديگري را آرزو مي‌كند.
 
اينكه چه داستاني پشت اين دعواي به ظاهر دوستانه (!) در حال رقم خوردن است را جز خود ژوزه و باشگاه‌نشين‌ها كسي نمي‌داند اما قضيه آنقدر بو دار هست كه حالا حالاها به آخر نرسد و چه بسا در صورت فرار گزينه‌هاي باشگاه از لجبازي سرمربي، بازيكنان منتخب ژوزه هم راهي به پرسپوليس نيابند و اين پست‌هاي خالي مانده همچنان اجاره‌اي بمانند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها