کد خبر: ۹۲۳۹۰
زمان انتشار: ۱۸:۲۵     ۲۱ آبان ۱۳۹۱
شامگاه شنبه یک سایت خبری از قول منابع آگاه خبری مدعی شد بازیکن آفریقای مورد نظر باشگاه پرسپولیس بنا به دلایلی از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس منصرف شد به همین دلیل بسیار بعید است این بازیکن با باشگاه پرسپولیس همکاری داشته باشد، انتشار این خبر تائید نشده شایعات دیگری را نیز به همراه داشت به شکلی که هواداران پرسپولیس تصور کردند بازیکن غنایی مورد نظر مدیران باشگاه تصمیم خود را مبنی بر عدم همکاری با پرسپولیس اخذ کرده است.
 
به گزارش رجانیوز،دقایقی پس از انتشار این شایعه همانگونه که انتظار می‌رفت مدیر برنامه ایرانی بازیکن غنایی خبر منتشر شده را تکذیب کرد، مدیر برنامه استفان آپیا در گفت و گو با خبرنگار رجانیوز با اظهارتعجب از انتشار این خبر در واکنش به این ماجرا گرفت:«درست زمانی که این خبر منتشر شد استفان آپیا در استخر مشغول شنا کردن بود اما نمی‌دانم چگونه گردانددگان این سایت مدعی شدند او در جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس از همکاری با باشگاه پرسپولیس انصراف داده است.»
 
وی در ادامه توضیح داد:«متاسفانه عده‌ای دوست ندارند این بازیکن با باشگاه پرسپولیس وارد همکاری شود، شما اگر به سلسله اخباری که درباره حضور استفان آپیا در این چند روز منتشر شده نگاهی موشکافانه داشته باشید می‌توانید درک کنید که جریان خاص دوست ندارد این بازیکن پیراهن پرسپولیس را به تن کند.»
 
مدیر برنامه بازیکن آفریقایی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه گفت:« یک روز شایعه می‌کنند که این بازیکن غنایی هپاتیت دارد، روز بعد مدعی می‌شوند این بازیکن آسم دارد، امروز هم شایعه درست کردند که استفان آپیا از عقد قرارداد با باشگاه پرسپولیس منصرف شده است در صورتی که هیچ یک از این اخبار صحت ندارد و قرار است به زودی قرارداد این بازیکن با باشگاه پرسپولیس به صورت رسمی در هیات فوتبال استان تهران منعقد شود.»
 
مدير برنامه اين بازيكن حاضر نيست بپذيردشان و تنها در پاسخ به آنها مي‌گويد: «هر فردي كه مي‌گويد آپيا مريض است مي‌تواند به تمرين‌ها بيايد و كيفيت اين بازيكن را از نزديك ببيند. به نظرم نگراني‌هايي در مورد قرارداد آپيا با پرسپوليس وجود دارد، متاسفانه برخي دوستان منافعشان به خطر افتاده و حرف‌هاي بسيار عجيبي درباره اين بازيكن مي‌زنند اما وقتي آپيا از من درباره رسانه‌ها مي‌پرسد خجالت مي‌كشم برخي مطالب را برايش ترجمه كنم. اميدوارم مسوولان باشگاه پرسپوليس اين موضوع را پيگيري كنند چون براي آمدن اين بازيكن زحمات زيادي كشيده‌اند. ديروز وقتي از آپيا پرسيدم در كل چرا به ايران آمدي و در فوتبال امارات قرارداد نبستي گفت من هنوز فوتبالم تمام نشده. مي‌خواهم جايي باشم كه هواداران زياد باشند و اين براي من يك برگ برنده است. آپيا دوست ندارد در فوتبالي بازي كند كه ميانگين هوادار آن 20 نفر باشد و اين شرايطي است كه در فوتبال امارات وجود دارد. خودش مي‌گويد بررسي كرده و متوجه شده كه ميانگين حضور هواداران در بازي‌هاي پرسپوليس و خيلي ديگر از بازي‌ها به 50 هزار نفر رسيده. اين براي او بسيار خوب است و به همين دليل مي‌خواهد فوتبالش را در كشوري كه مردمش عاشق فوتبال هستند ادامه دهد.»
 
در شرایطی که مدیر برنامه ایرانی این بازیکن غنایی ماجرای انصراف استفان آپیا را تکذیب می‌کند برخی رسانه‌های خبری مدعی شدند سرمربی پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس با جذب این بازیکن موافق نیست چون وی قصد دارد یکی از شاگردان سابق خود در لیگ مصر را به تیم فوتبال پرسپولیس بیاورد از این رو ممکن است زوزه با جذب استفان آپیا موافق نباشد اما از شواهد و مستندات موجود پیداست که مدیرعاما پرسپولیس تمایلی به از دست دادن این بازیکن غنایی ندارد به همین دلیل بسیار بعید است رویانیان استفان آپیا را از دست بدهد.
 
حال باید دید در روزهای آینده آیا استفان آپیا به صورت رسمی با باشگاه پرسپولیس قرارداد رسمی امضا خواهد کرد یا این که با به توافق نرسیدن این بازیکن با باشگاه پرسپولیس شایعات موجود به واقعیت تبدیل خواهد شد. اگر پرسپولیسی‌ها در حذب استفان آپیا موافق عمل نکنند موج جدیدی از انتقادها از سوی کارشناسان پیشکسوتان و هواداران به سوی مدیران باشگاه روانه خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها