کد خبر: ۹۲۲۱۶
زمان انتشار: ۲۱:۰۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
مدافع تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه شرایط تیم ملی بهتر از این نمی‌شود گفت: کی‌روش همیشه برای ترکیب اصلی تیم سورپرایز داشته است به همین خاطر ترکیب تیم هنوز مشخص نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، پژمان منتظری در حاشیه تمرین صبح امروز شنبه تیم ملی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: شرایط تیم ملی برای بازی با ازبکستان بسیار خوب است و بهتر از این نمی‌شود. امیدوارم در بازی روز چهارشنبه پیروز شویم و شرایط‌مان برای صعود به جام جهانی راحت‌تر شود.

وی در خصوص این که آیا تمرینات کی‌روش برای این بازی با بازی گذشته تیم ملی تغییر کرده است یا خیر گفت: قطعاً همین طور است چرا که اهداف ما تغییر کرده است. سبک بازی ازبکستان و کره جنوبی متفاوت است و برای همین کی‌روش تمرینات ویژه‌ای را برای بازی چهارشنبه در نظر گرفته است.

منتظری در پاسخ به این سوال که آیا در ترکیب اصلی تیم ملی حضور دارید یا خیر گفت: کی‌روش برای هر بازی دنبال بازیکنانی می‌گردد که پیروز شود. ترکیب تیم تا یک روز قبل از بازی مشخص نیست و به همین خاطر این طور نیست که حتماً در ترکیب اصلی حضور داشته باشم.

وی افزود: کی‌روش همیشه برای ترکیب اصلی یک سورپرایز دارد. باید تا آخرین لحظه منتظر ترکیب ماند. در تمرینات کی‌روش بازیکنی که کم کاری کند دوام نخواهد آورد. با این حال به احتمال زیاد چون هادی عقیلی در این اردو حضور ندارد مقابل ازبکستان بازی کنم.

مدافع تیم ملی در خصوص ازبکستان هم گفت: آنها بازی شناوری انجام می‌دهند و در بازی رفت ما را سورپرایز کرده‌اند. همه ما می‌دانیم بازی دشواری با ازبکستان داریم اما می خواهیم با حمایت هواداران و با پیروزی برابر این تیم 90 درصد راه صعود را طی کنیم.

تیم ملی فوتبال ایران روز چهارشنبه این هفته در ورزشگاه آزادی و در چارچوب مسابقات انتخابی جام جهانی به مصاف ازبکستان می‌رود. ایران در حال حاضر با 7 امتیاز بعد از کره جنوبی در رده دوم جدول قرار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها