کد خبر: ۹۲۲۰۴
زمان انتشار: ۲۰:۲۹     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
فوتبال ملی - مربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان امیدوار است که جوانان ایران به فینال رقابت های قهرمانی آسیا صعود کنند.

به گزارش خبرآنلاین؛ تیم ملی جوانان کشورمان در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های قهرمانی آسیا فردا در یک دیدار حساس باید به مصاف جوانان کره جنوبی برود که از گروه 2 این رقابت ها به عنوان تیم دوم به این مرحله صعود کرده است.

اکبر محمدی سرمربی جوانان کشورمان که اعتقاد دارد این مهم ترین بازی 12 سال اخیر تیم ملی جوانان است می گوید شاگردانش بهترین های آسیا هستند و اگر از لحاظ ذهنی آماده باشند نه تنها می توانند سهمیه بازی های جهانی را بگیرند بلکه قادر خواهند بود عنوان قهرمانی این رقابت ها را هم از آن خود کنند.

اما این روزها فقط جوانان ایران نیستند که باید خود را برای بازی های حساس پیش رو آماده کنند، تیم ملی بزرگسالان کشورمان هم روز چهارشنبه در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی 2014 باید به مصاف تیم ملی ازبکستان برود. این دیدار خانگی از اهمیت قابل توجهی برای فوتبال ملی برخوردار است و اگر شاگردان کروش همانند بازی رفت موفق به شکست ازبک ها شوند، می توان گفت که بیش از نیمی از راه صعود را طی کرده اند.

کارلوس کروش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که همیشه نشان داده توجه ویژه ای به بازیکنان تیم ملی جوانان دارد و به طور مستقیم فعالیت های آن ها را دنبال می کند، برای تقویت روحیه شاگردان اکبر محمدی خطاب به آنها گفت: «می خواهم در فینال قهرمانی آسیا کنارتان باشم.» مربی پرتغالی که این روزها درگیر مسائل تیم ملی است، یک ماه گذشته موفق شد پیروزی ارزشمندی را برابر کره ای ها کسب کند و حالا امیدوار است که شاگردان اکبر محمدی هم این پیروزی را تکرار کنند.

نکته جالب اینجاست که اگر تیم ملی جوانان کشورمان مقابل کره جنوبی به پیروزی برسد، روز چهارشنبه در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف برنده دیدار ازبکستان و سوریه برود که به نظر می رسد ازبکستان تیم قدرتمند تری نسبت به حریف خود است. بدین ترتیب تقابل تیم های ملی ایران و ازبکستان در هر دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در روز چهارشنبه چندان دور از ذهن نیست.

تیم ملی جوانان کشورمان در یک سال اخیر 5 بار با ازبکستان روبرو شده است که حاصل آن دو پیروزی 2 بر یک در ویتنام، یک پیروزی 3 بر یک در تاشکند، یک پیروزی 2 بر یک در مرحله مقدماتی این رقابت ها و تنها یک شکست 3 بر یک در سمرقند بوده است.

حالا باید منتظر ماند و دید که آیا شاگردان اکبر محمدی با بازی های درخشانی که ارائه می دهند موفق خواهند شد افتخار بزرگی را برای فوتبال کشورمان رقم بزنند.

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها