کد خبر: ۹۲۲۰۳
زمان انتشار: ۲۰:۲۸     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
از همان ابتداي بازي تندترين توهين‌ها را عليه من به زبان آوردند. نكته جالب در اين ميان توهين جديدي بود كه ابداع كرده بودند و مرا جاسوس آمريكايي خطاب مي‌كردند!
اصغر شرفی
ok

سايت گل- ديروز (جمعه) تيم برق شيراز در چارچوب رقابت‌هاي ليگ يك در زمين راهيان كرمانشاه به تساوي 2-2 رسيد. اما حواشي اين ديدار خيلي برجسته‌تر از متن آن بود. جايي كه تماشاگران كرمانشاهي حسابي از خجالت اصغر شرفي در آمدند و مربي برق شيراز را به باد توهين و ناسزا گرفتند.

اصغر شرفي در گفتگو با سايت گل درباره فضاي ورزشگاه و شعارهاي‌ كرمانشاهي‌ها عليه خودش گفت: «تماشاگران كرمانشاهي از همان ابتداي بازي تندترين توهين‌ها را عليه من به زبان آوردند. نكته جالب در اين ميان توهين جديدي بود كه ابداع كرده بودند و مرا جاسوس آمريكايي خطاب مي‌كردند! همين اتفاق نشان مي‌دهد كه اينها از جاي ديگري خط گرفته بودند وگرنه يك بچه 10-12 ساله از كجا چنين حرف‌هايي بلد است؟ اصلا از كجا مي‌داند من آمريكا بوده‌ام؟!»


سرمربي برق با اشاره به اين‌كه اولين بار نيست در كرمانشاه هدف توهين و ناسزا قرار مي‌گيرد گفت: «من يكي دو بار قبلي هم كه با تيم‌هاي ايرانجوان و... به كرمانشاه رفتم با همين وضعيت روبه‌رو شدم. تماشاگران كرمانشاهي بار اولشان نيست كه اين‌طور به من اهانت مي‌كنند و اگر برخورد مناسبي با اين اتفاقات صورت نگيرد لابد به همين شكل ادامه خواهند داد.»

شرفي در مورد مصاحبه‌اش با يكي از خبرگزاري‌ها و تيتر عجيبي كه از قول او نقل شده بود هم توضيح داد: «من در آن مصاحبه چيزي خلاف واقع نگفتم. آنچه بر زبان آوردم همان چيزهايي بود كه از زبان تماشاگران شنيده بودم. آن‌ها هر آنچه كه لايق خودشان بود به من نسبت دادند.»

شرفي مي‌گويد كساني كه به او توهين كردند آدم‌هاي كريمي بوده‌اند! اما در مقابل سوال ما كه آيا اشاره‌اش به كريمي (مديرعامل تيم كرمانشاه) است دوباره تكرار مي‌كند: «كساني كه به من توهين كردند آدم‌هاي كريمي بودند» و البته جمله‌اش را با لحني ادا مي‌كند كه يعني «آدم‌هاي كريم و بخشنده‌اي بوده‌اند!»

سرمربي برق شيراز درباره اوضاع مالي اين تيم هم گفت: «شرايط مالي برق شيراز غير قابل باور و در حد زير صفر است. من تعجب مي‌كنم كه اصلا چرا برقي‌ها با اين شرايط در ليگ يك حاضر شده‌اند! معلوم هم نيست كه اين شرايط تا چه زماني قرار است ادامه داشته باشد. من كه كاملا نااميد شده‌ام.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها