هادی مقدم دوست اظهار داشت: گاهی اوقات فیلم هایی ساخته می شود که پربیننده هم هستند ولی فقط بخاطر بر خی جلوه هایش مورد دید تماشاگرها هستند و مضمون آموزنده ای ندارد و حتی جذابیتهای آن سطحی و پیش پا افتاده است و قطعا چنین فیلم هایی بدرد مخاطب هم نمی خورد و در حد سرگرم کردن و یک مشغولیت مقطعی است و یک اثر بلند مدت نیست و تنها یک اثر عاطفی کوتاه مدت است .
هادی مقدم دوست، کارگردان و فیلم نامه نویس سینمای ایران درباره اینکه کارگردانها تا چه حد در فیلم ها عقاید و نظرات شخصی خود را عنوان می کنند به خبرنگار بی باک گفت: اگر آن نظر شخصی که فیلم ساز در فیلم خود آن را عنوان می کند و به نمایش در می آورد مشکل مخاطب را حل کند می تواند درست باشد اما اگر اینکار را نکند و هیچ سودی برای مخاطب نداشته باشد اصلا درست نیست.
وی در ادامه افزود : شرط درست و غلط بودن دخیل کردن نظر خود در فیلم این است که فیلم بدرد مخاطب می خورد یا نه . وقتی فیلم ساز یک نظر می دهد و به مخاطب کمک می کند این فیلم خوبی است.
مقدم دوست گفت : برای اینکه بدانیم این فیلمی که کارگردان می خواهد بسازد تا چه حدی درست است باید بیائیم و دقیق در مورد آن صحبت و بررسی کنیم و با یک فرمول کلی نمی شود فهمید که این نظر درست است بدرد مردم میخورد یا نه بلکه باید با آن لحظه و شرایط جامعه آن را سنجید .
نویسنده فیلم بی پولی همچنین اظهار داشت: گاهی اوقات فیلم هایی ساخته می شود که پربیننده هم هستند ولی فقط بخاطر بر خی جلوه هایش مورد دید تماشاگرها هستند و مضمون آموزنده ای ندارد و حتی جذابیتهای آن سطحی و پیش پا افتاده است و قطعا چنین فیلم هایی بدرد مخاطب هم نمی خورد و در حد سرگرم کردن و یک مشغولیت مقطعی است و یک اثر بلند مدت نیست و تنها یک اثر عاطفی کوتاه مدت است .