کد خبر: ۹۲۰۳۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۴     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
او را دوست دارم و امیدوارم با درس گرفتن از این اتفاقات آینده خوبی داشته باشد.نظری در تیم من جایی ندارد و در اختیار باشگاه است.
yavari
یاوری

 

سایت گل-مهدی نظری تلاش کرد تا بتواند نظر محمود یاوری را نسبت به خود تغییر دهد . او با دسته گل به منزل یاوری رفت شاید روابط شکرآب شده را ترمیم نماید اما سرهنگ در گفت و گویش نشان می دهد که از مواضع قبلی خود کوتاه نیامده است. او به سایت گل می گوید«نظری بازیکن خوبی است و من منکر توانایی های فنی او نیستم اما رفتارهایش به گونه ای است که که نمی توانم از خطایش بگذرم»

یاوری در مورد رفتن این بازیکن به منزلش گفت« بله آمد. من هم با او حرف زدم.حرفهایش را هم شنیدم اما او مصاحبه ای با یکی از روزنامه ها انجام داده که گفته خواستار جدایی از تیم است و اینکه من به عنوان سرمربی توقع داشته ام او مانند مسی و رونالدو برایم بازی کند و برایمان بازی را به تنهایی در آورد.او گفته که من با الفاظ ناشایست فرهنگ او را زیر سئوال برده ام. این حرفها یعنی اینکه وی با فجر به خط پایان رسیده. من به عنوان محمود یاوری از حق شخصی ام می گذرم اما به عنوان یک سرمربی و سرمربی تیمی که می خواهد فرهنگ را قبل از ورزش اشاعه دهد نمی توانم کوتاه بیایم زیرا این کوتاه آمدن تبعات خوبی برای تیمم و جایگاه همه سرمربی ها ندارد. نمی دانم این حرفهای خود اوست یا کسی به وی مشاوره داده ولی هر چه هست ماندنش در تیم را صلاح نمی دانم.»


وی تصریح کرد«او را دوست دارم و امیدوارم با درس گرفتن از این اتفاقات آینده خوبی داشته باشد.نظری در تیم من جایی ندارد و در اختیار باشگاه است. اگر قرار شد به تیم جدیدی برود برای او در تیم جدیدش آرزوی موفقیت دارم»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها