کد خبر: ۹۱۹۹۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۰ آبان ۱۳۹۱
لیگ برتر - صمد مرفاوی سرمربی صبا مثل همه مربیان، در تعطیلات لیگ برتر مشغول آماده سازی تیمش است.
به گزارش خبرآنلاین، او هم جزو آن دسته از مربیانی است که نسبت به این تعطیلی ها معترض است و تاکید می کند که نباید در فوتبال ایران همه تصمیم ها را کارلوس کروش بگیرد. آقا صمد در مورد شرایط صبای قم هم حرف می زند و امیدوار است که تیمش در پایان فصل در بین 6 تیم بالای جدول قرار بگیرد.او در مورد وضعیت تیمش و مسائل مختلف دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
از تعطیلی لیگ برتر راضی هستید؟
نمی توانم راضی باشم و اکثر مربیان هم راضی نیستند.در لیگ امسال بارها مسابقات تعطیل شده و حتی کروش هم اگر سرمربی یک تیم لیگ برتری بود نسبت به این وضعیت اعتراض می کرد و شاکی می شد.
برخی معتقدند نباید اینقدر به کروش اختیار داد تا در مورد همه چیز در فوتبال ایران تصمیم بگیرد.نظر شما چیست؟
فعلا که چیز دیگری را شاهد هستیم و کروش حتی بازی های جام حذفی را هم تعطیل کرده است. مدیریت فوتبال باید دست مسئولان فدراسیون باشد ولی این درست نیست که کروش برای فوتبال ما تصمیم بگیرد. شاید یک تیم ششم جدول یا تیم های پایین تر قهرمان جام حذفی شوند و به آسیا بروند، اصلا چه معنایی دارد که جام حذفی را تعطیل می کنند.
امسال دنبال چه جایگاهی در جدول هستید؟
سعی می کنم جایگاه خوبی داشته باشیم.
جایگاه خوب از نظر شما کجای جدول است؟
بین 6 تا یا 8 تیم بالایی جدول.
در نیم فصل بازیکن می گیرید؟
باید ببینیم چه بازیکنانی به درد ما می خورند. معمولا تیم ها خیلی سخت بازیکن از دست می دهند به همین دلیل بازیکن خوب کم پیدا می شود.واقعا کدام تیم پیدا می شود که بازیکن خوبش را از دست بدهد.
برخی معتقدند استقلال مدعی اول قهرمانی است،نظر شما چیست؟
من هم همین نظر را دارم.استقلال از خط دروازه تا حمله بازیکنان بسیار خوبی دارد که بهترین هستند و با این بازیکنان باید قهرمان شود.حتی با اینکه از مهاجمان این تیم انتقاد می شود،باز هم می بینید که آنها از تجربه خود استفاده کرده و گلزنی می کنند.من فکر می کنم استقلال و سپاهان شانس های جدی هستند.
راستی طلب تان را از استقلال نگرفتید؟
این هم ناشی از ضعف مدیریت در فوتبال ایران است.مربیان خارجی خیلی راحت پولشان را می گیرند ولی اینجا برای خودمان و مربیان داخلی ارزش قائل نمی شویم. قبل از شروع فصل گفتند هر باشگاهی به بازیکن یا مربی بدهکار باشد اجازه حضور در لیگ برتر را ندارد ولی لیگ شروع شد و دیدیم که این تصمیم عملی نشد.
با فتح الله زاده صحبت نکردید؟
من مشکلی با او ندارم چرا که باید پولم را از طریق درآمدهای استقلال در سازمان لیگ بگیرم.سوال من این است که آیا در این دو سال استقلال در سازمان لیگ درآمد نداشته که حق و حقوق من را بدهند؟ طلب کاران استقلال با لابی بازی بعضی آقایان به پول خود نمی رسند و در پشت پرده مسائل دیگری مطرح است. من آدم بی حیایی نیستم که خیلی چیزها را فاش کنم و این رفتارها برای فوتبال بد است. استقلال مطمئنا در سازمان لیگ درآمد داشته ولی این درآمد دوباره به این باشگاه داده شده است. وقتی هم برای گرفتن پول اقدام می کنم، می گویند استقلال بدهکار است، سوال من این است که به چه کسی بدهکار است؟
مثل اینکه خیلی ناراحت هستید؟
نباید ناراحت باشم،من نباید بدانم که بالاخره پولم را باید چگونه بگیرم؟ خیلی تاسف آور است که کمیته انضباطی در این فوتبال قدرت اجرایی ندارد. من به خاطر این طلب توهین ها شنیدم و سختی ها کشیدم ولی حالا اینطور با من برخورد می شود.امیدوارم آقای فتح الله زاده ناراحت نشود ولی چرا مدیران استقلال و پرسپولیس با یکدیگر کل کل می کنند؟ بهتر نیست آنها دنبال حل مشکلات باشگاه باشند؟ من بازیکن تیم ملی بودم، برای این فوتبال زحمت کشیدم، آیا این حق مرفاوی است که اینگونه برخورد می کنند؟ من احترام گذاشتم و به آقای کفاشیان نامه دادم ولی ایشان جوابی به نامه من داد که هر آدم دیگری هم می داد، اصلا او می داند مرفاوی کیست و چه رزومه ای دارد؟ خیلی دوست دارم یک نفر به من بگوید چگونه باید حق و حقوقم را بگیرم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها