کد خبر: ۹۱۹۰۷
زمان انتشار: ۱۵:۱۸     ۱۹ آبان ۱۳۹۱
محجوب در واکنش به اظهارات علیخانی که درباره رأی‌آوری خاتمی صحبت کرده بود گفت: بنده این را قبول ندارم که از هم اکنون وارد بحث مصادیق شویم چراکه اجماع به این معنی است که همه افراد باشند و تصمیم بگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس،‌ قدرت‌الله علیخانی نماینده اصلاح طلب مجلس هشتم ظهر امروز جمعه با حضور در همایش حزب مردمسالاری با بیان اینکه در حال حاضر موضع‌گیری علیه دولت هنر نیست اظهار داشت: باید راهی عقلایی پیدا کرد تا با همین انتخابات و از طریق صندوق‌های رأی شرایط را تغییر دهیم.

علیخانی با تأکید بر اینکه تا بزرگان اصلاحات روی کار نیایند، کار درست نخواهد شد تصریح کرد: اصلاحات محور و ریشه استوار می‌خواهد.

این نماینده مجلس هشتم با اشاره به دیدار برخی از احزاب اصلاح طلب با هاشمی رفسنجانی تصریح کرد: هاشمی در این دیدار دلسوزانه صحبت کرد و هم صحبت‌های اصلاح طلبان را تأیید کرد؛ البته آیت‌الله هاشمی فردی فراجناحی است که نباید وی را محدود دانست.

وی با بیان اینکه در بحث انتخابات باید به سراغ خاتمی رفت چراکه اصلاحات به عشق خاتمی ثبت شده است افزود: هرکس اعم از اصلاح‌طلب و غیر اصلاح‌طلب بخواهد روی کار بیاید باید با رأس نظام هماهنگی داشته باشد. تندروی نتیجه‌ای نمی‌دهد.

علیخانی با این ادعا که اگر خاتمی خودش یا کسی که او مهر تأیید بزند روی کار بیایند بدون زحمت رأی خواهد آورد، افزود: ما دلمان می‌خواهد در صحنه باشیم و در انتخابات شرکت کنیم و بر همین اساس طرح مناسک و اصلاح طلبان را نیز قبول داریم. از این رو باید اجماعی حداکثری ایجاد کنیم.

این نماینده سابق اصلاح طلب تأکید کرد: در هیچ کجای دنیا بهتر از این نظامی که ما داریم وجود ندارد و باید اصلاح‌طلبان با وحدت مشکلات را رفع کنند.

به گزارش فارس، در ادامه این مراسم علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر با بیان اینکه درحال حاضر باید مقدمات انتخابات را فراهم کرد و وقت تعیین مصادیق نیست اظهار داشت: آنچه وضع فعلی را ایجاد کرده علمکرد اقتصادی دولت است.

محجوب با بیان اینکه بنده در دولت‌های گذشته نیز وضعیت اقتصادی دولتها را نقد کرده‌ام،افزود: وقتی که قرار شد هدفمندی یارانه‌ها اجرا شود مشخص بود که کشور دچار مشکل خواهد شد.

این فعال اصلاح طلب با بیان اینکه وظیفه دولت اداره جامعه است خاطرنشان کرد: ما در کشور استاندارد آمارگیری نداریم.

 محجوب همچنین با انتقاد از خصوصی سازی اقتصاد گفت: باید این ایراد را پذیرفت و اصلاح کرد چراکه باید در اقتصاد مردم محور باشند و بلایی که بخش خصوصی بر سر کارگران و مردم آورده هیچکس نیاورده است.

نماینده مردم تهران در مجلس خاطرنشان کرد: مردم انتظار دارند واقعیات جامعه منعکس شود و از این رو مسائل سیاسی در اولویت دوم است و بحث اصلی کشور مباحث اقتصادی است.

وی در واکنش به اظهارات علیخانی که درباره رأی آوری خاتمی صحبت کرده بود گفت: بنده حرف‌های وی را قبول ندارم که بخواهیم از هم اکنون مشخص کنیم چه کسی باید بیاید چراکه باید فرصت داد تا افراد متعددی مطرح شوند و اجماع به این معناست که همه باشند و تصمیم بگیرند و هرکس را که بهتر تشخیص دادیم بر روی او ایستادگی کنیم.

محجوب در عین حال گفت: کسانی که مأخذ اصلاحات بودند قابل احترامند اما باید یک مسیر صحیح برای ورود به انتخابات در نظر گرفته شود.

محجوب در پایان از عدم حضور برخی اصلاح طلبان در این همایش گلایه کرد و افزود: آنها باید به این مراسم می‌آمدند و حتی اگر نمی‌خواستند که عکسشان دیده شود می‌توانستند پشت این دیوارها بنشینند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها