کد خبر: ۹۱۸۸۰
زمان انتشار: ۱۲:۲۸     ۱۹ آبان ۱۳۹۱

"یان ام‌ویلا" برای 18 ماه از همراهی تیم ملی فوتبال فرانسه محروم شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، فدراسیون فوتبال فرانسه از محرومیت این بازیکن 22 ساله خط میانی "خروس‌ها" تا پایان ژوئن 2014 خبر داد. به این ترتیب‌ ام‌ویلا جام‌جهانی برزیل را از دست خواهد داد.

ام‌ویلا و چهار هم‌تیمی او در تیم ملی زیر 21 ساله‌های فرانسه نیمه شب چهاردهم اکتبر اردوی این تیم در لوهاور را بدون اجازه ترک کرده و به باشگاهی شبانه در پاریس رفتند. فرانسه در ادامه از رسیدن به رقابت‌های قهرمانی اروپا در این رده سنی که سال آینده میلادی در سرزمین‌های اشغالی برگزار می‌شود، بازماند.

فدراسیون فوتبال فرانسه همچنین همبازیان ام‌ویلا را تا 31 دسامبر 2013 با محرومیت‌های ملی روبه‌رو کرده است. این بازیکن که سابقه انجام 22 بازی ملی را در کارنامه دارد، به تازگی از انجام یک بازی ملی محروم شده بود. علت آن حکم انضباطی آن بود که ام‌ویلا در جریان یورو 2012 پس از تعویضش از سوی لورن بلان در بازی برابر اسپانیا، قهرمان رقابت‌ها حاضر نشده بود، با سرمربی وقت تیم ملی فرانسه دست بدهد.

بازگشت گورکف

دیدیه دشام پس از شش ماه بار دیگر یوآن گورکف را به تیم ملی فرانسه فراخواند. کارگردان 26 ساله المپیک لیون در بازی 14 نوامبر برابر ایتالیا در پارما در کنار فرانک ریبری و دیگر بازیکنان تیم ملی کشورش به میدان خواهد رفت.

دشام درباره این بازیکن بازیساز گفت: "یوآن توانایی بازی در بالاترین سطح را داراست. او بازیکن خلاقی است که همبازیانش را هم به انجام بازی خود وامی‌دارد."

گورکف از سوی بلان به جام‌ملت‌های اروپا برده نشد؛ رقابت‌هایی که با شکست دو بر صفر فرانسه برابر اسپانیا و حذف خروس‌ها در دور یک‌چهارم نهایی همراه شد. این بازیکن پس از یورو 2012 دچار آسیب‌دیدگی شده بود و یکشنبه گذشته در بازی لیون بار دیگر به فوتبال بازگشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها