کد خبر: ۹۱۸۱۲
زمان انتشار: ۱۹:۲۱     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
حاشیه نگاری خبرنگار ۵۹۸ از کنگره فقیه آگاه؛
آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به منظور ایراد سخنرانی به جایگاه رفت اما پس از قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی متوجه گردید که پیام رهبر معظم انقلاب هنوز قرائت نگردیده است، ایشان از مسئولین برگزاری همایش خواست ...
کنگره بزرگداشت آیت‌الله العظمی موسوی‌ گلپایگانی صبح امروز با مقامات و مسئولین کشوری و مسئولین و چهره های حوزوی در مرکز فقهی ائمه اطهار قم آغاز به کار کرد.

حاشیه ای جالب توجه که از دید خبرنگاران به دور ماند مورد توجه خبرنگار 598 قرار گرفت.

بنابر گزارش خبرنگار پایگاه 598، در ابتدای این همایش آیت‌الله صافی‌گلپایگانی به منظور ایراد سخنرانی به جایگاه رفت اما پس از قرار گرفتن در جایگاه سخنرانی متوجه گردید که پیام رهبر معظم انقلاب هنوز قرائت نگردیده است، ایشان از مسئولین برگزاری همایش خواست به منظور احترام به رهبری معظم، اول پیام ایشان قرائت گردد و پس از قرائت پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی ایشان به سخنرانی بپردازند که این موضوع نشان از احترام بسیار این مرجع تقلید بزرگوار جهان تشیع به ساحت رهبر معظم انقلاب داشت.




پس از سخنرانی آیت الله صافی گلپایگانی ۱۴ جلد کتاب در ۱۲ عنوان از آثار مرحوم آیت الله العظمی گلپایگانی توسط آیت اله صافی رونمایی گردید و سخنرانان بعدی این همایش آیت الله حسینی بوشهری مدیر حوزه های علمیه و سید محمد حسینی وزیر ارشاد بودند.

این همایش به همت اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم، بیت آیت‌الله صافی گلپایگانی و بیت آیت‌الله العظمی محمدرضا موسوی گلپایگانی برگزار شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها