کد خبر: ۹۱۷۱۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۷     ۱۸ آبان ۱۳۹۱
رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس در دیدار با سفیر اوکراین در تهران بر لزوم تلاش مشترک دو کشور برای استفاده از ظرفیت‌ها و فرصت‌ها و تقویت همکاری‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از اداره اخبار مجلس، «الکساندر سامارسکی» سفیر اوکراین در تهران روز گذشته با علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

در ابتدای این دیدار بروجردی ضمن ابراز خرسندی از روند توسعه و گسترش روابط دوستانه بین دو کشور در عرصه‌های گوناگون، ابراز امیدواری کرد تا با تلاش مشترک از ظرفیت‌ها و فرصت‌های دو کشور برای تقویت همکاری‌ها استفاده شود.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات پارلمانی اخیر در اوکراین بر نقش مهم همکاری‌های پارلمانی در تحکیم روابط دو جانبه تأکید کرد و افزود: امید است با آغاز دور جدید پارلمان اوکراین همکاری‌های پارلمانی دو کشور وارد عرصه جدید می‌شود.

«الکساندر سامارسکی» سفیر اوکراین در تهران نیز در این دیدار با اشاره به برگزاری موفق انتخابات پارلمانی اوکراین بر علاقمندی کشورش برای تقویت مناسبات دوستانه با ایران تأکید کرد و گفت: استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود در روابط دو کشور به ویژه در عرصه پارلمانی مورد توجه جدی رهبران اوکراین است و در این چارچوب از ارتباطات بیشتر میان مجالس دو کشور استقبال می‌کنیم.

وی همچنین به ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌های جدید همکاری‌های صنعتی، اقتصادی و علمی بین دو کشور تأکید کرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها