کد خبر: ۹۱۴۲۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۱     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
مهاجم ملی پوش پرسپولیس گفت: «چرا کسي نمي‌بيند که من 5 سال در کورس آقاي گلي بودم؟! حالا هم که من به عنوان آقاي گل به پرسپوليس آمدم باز هم اين حرف‌ها شنيده مي‌شود.»

جام ورزشی؛ بازي با پيکان فرصت خوبي بود تا کريم انصاري‌فرد شم بالاي گل‌زني‌اش را به رخ همگان بکشد. او در اين بازي 3 گل از 6 گل تيمش را زد آن هم در حالي که مي‌توانست 3 گل ديگر هم به ثمر برساند. انصاري‌فرد اما اين روزها در اردوي تيم ملي است و براي بازي با ازبکستان آماده مي‌شود. با او درخصوص تيم ملي و پرسپوليس صحبت کرديم که مي‌خوانيد.


* اولين هت‌تريکت را براي پرسپوليس انجام دادي...
- خوشحالم! زدن 3 گل براي من يک اتفاق خوب بود و اميدوارم اين هت‌تريک‌ها ادامه‌دار باشد.


* اين مدت فشار زيادي روي تو بود که عملکردت قابل دفاع نبود يا دلايل ديگري داشت؟
- ببينيد در 7 بازي اول فصل من به اندازه 90 دقيقه کامل هم بازي نکرده بودم اما انتظارات از من زياد بود. در سايپا که آقاي گل شدم در همه بازي‌ها بازي مي‌کردم مگر اين که مصدوم يا محروم بودم. در پرسپوليس هم زمان مي‌خواستم تا جا بيفتم.


* پرسپوليس نتايج پرنوساني داشته؛ يک بازي برد، يک بازي مساوي و يک بازي هم باخت!
- نمي‌دانم روي چه حسابي شما اين حرف را مي‌زنيد اما ما در اين چند هفته نتايج خوبي گرفتيم و فقط مقابل مس در کرمان بازي را باختيم که آن هم همه مي‌دانند در چه شرايطي به وجود آمد. آن باخت يک اتفاق بود و سعي مي‌کنيم ديگر تکرار نشود.


* به عنوان بازيکني که هم زير نظر مانوئل کار مي‌کني و هم کي‌روش، درخصوص مشکلاتي که اين دو مربي با يکديگر دارند چه صحبتي داري؟
- مرا دچار حاشيه نکنيد. اگر در اين باره سوالي داريد برويد از خودشان بپرسيد. به من ربطي ندارد.


* ليگ به نيمه خود نزديک شده اما هنوز مشخص نشده که بازيکنان فوتبال ميلياردي پول مي‌گيرند يا نه. در پرسپوليس اين پول‌ها رد‌و‌بدل شده يا نه؟
- من براي اين سوال شما پاسخي ندارم و اگر در اين باره حرفي داريد بايد با مديران باشگاه در ميان بگذاريد نه من.


* اما درباره بازيکني مثل خودت اين حرف‌ها هميشه وجود داشته. اين که کريم انصاري‌فرد بالاي يک ميليارد از پرسپوليس دريافت کرده...
- چرا همه درباره امسال حرف مي‌زنند؟! چرا کسي نمي‌بيند که من 5 سال در کورس آقاي گلي بودم؟! حالا هم که من به عنوان آقاي گل به پرسپوليس آمدم باز هم اين حرف‌ها شنيده مي‌شود. نمي‌دانم چرا بعضي‌ها اين‌قدر بي‌رحمانه از من انتقاد مي‌کنند.


* از پرسپوليس بگذريم! درباره بازي هفته بعد تيم ملي مقابل ازبکستان صحبت کن. خيلي‌ها اين تيم را قوي‌تر از کره جنوبي مي‌دانند. نظرت در اين باره چيست؟
- اين بازي براي ما خيلي حياتي است و اگر ازبکستان را ببريم تا حد زيادي راهي جام جهاني مي‌شويم. براي اين بازي هم نياز به حمايت همه‌جانبه مسئولان، مردم و رسانه‌ها داريم تا بتوانيم با يک بازي خوب اين تيم قدرتمند را شکست دهيم و راهي جام جهاني شويم.


* در اين بازي گل مي‌زني؟
- مهم‌تر از گل‌زني من موفقيت تيم ملي است. اميدوارم در اين بازي موفق باشيم چه من گل بزنم چه نزنم!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها