کد خبر: ۹۱۴۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
مسئول عمره و عتبات دانشگاهیان کشور گفت: دور جدید ثبت‌ نام اول بهمن سال جاری آغاز می شود و تلاش می کنیم وام بانکی دانشجویان را به دو برابر افزایش دهیم.
شبستان، حجت‌الاسلام سیدمحمد فقیهی، مسئول عمره و عتبات دانشگاهیان کشور اعلام کرد: دور اول اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات تا پایان ماه جاری به اتمام می رسد و اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات متوقف شده و از ابتدای بهمن سال جاری ثبت‌نام عتبات دانشگاهیان آغاز می‌شود.

وی با اشاره به افزایش دو برابری هزینه اعزام به عتبات عالیات دانشگاهیان تصریح کرد: تلاش می کنیم وام اختصاصی به دانشگاهیان برای اعزام به عتبات عالیات را نیز به دو برابر افزایش دهیم، اما باید دید همکاری بانک‌های عامل در این زمینه تا چه میزان است.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی حج وابسته به بعثه مقام معظم رهبری، حجت‌الاسلام فقیهی در رابطه با تاثیر این افزایش هزینه در میزان استقبال دانشگاهیان از این سفرها گفت: برای اعزام به عمره در سال گذشته در طول یک هفته 300 هزار نفر ثبت‌نام کردند که ما تنها موفق به اعزام سه هزار نفر شدیم بنابراین با توجه به اشتیاق دانشگاهیان با وجود افزایش هزینه فکر نمی‌کنم با کاهش استقبال مواجه شویم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها