کد خبر: ۹۱۴۱۳
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با فوریت تصویب طرح اصلاح تبصره ماده 89 قانون برنامه پنجم با تغییر ریاست شورای پول و اعتبار موافقت نکردند.
ایسنا، بررسی دو فوریت اصلاح تبصره ماده 89 قانون برنامه پنجم توسعه در دستور کار امروز مجلس قرار داشت که نمایندگان با 80 رای موافق، 76 رای مخالف و 19 رای متنع از مجموع 233 رای با دو فوریت آن مخالفت کردند.

در رای‌گیری مجدد نیز برای تصمیم‌گیری در مورد بررسی این طرح به صورت یک فوریتی، نمایندگان با 92 موافق، 61 رای مخالف و 13 رای ممتنع از مجموع 233 رای با یک فوریت این طرح موافقت نکردند.

در صورتی که طراحان این طرح بر نظر خود در مورد تغییر ریاست شورای پول و اعتبار اصرار داشته باشند این طرح به صورت عادی در دستور کار مجلس قرار خواهد گرفت.

طرح اصلاح تبصره ماده 89 قانون برنامه پنجم توسعه به دنبال ریاست شورای پول و اعتبار است که در حال حاضر ریاست این شورا به عهده رییس کل بانک مرکزی است که در صورت موافقت نمایندگان با فوریت این طرح و به دنبال آن در دستور کار قرار گرفتن آن در مجلس، رییس شورای پول و اعتبار، وزیر اقتصاد و دارایی می‌شد، ریاستی که هم‌اکنون در دست بهمنی رییس کل بانک مرکزی است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها