کد خبر: ۹۱۳۶۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۰     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
من بعد از برخورد با اقای یاوری به او اس ام اس دادم و زنگ زدم تا عذرخواهی کنم و سر تمرین برگردم اما جوابم را نداد. مگر من قتل کرده ام که قابل بخشش نباشد؟
محمد مهدی نظری سپاهان فجر سپاسی
ok

 

سایت گل -  مهدی نظری مهاجم جوان فجرسپاسی شیراز سخت مغضوب محمود یاوری قرار گرفته و مدتهاست سر تمرین نمی رود. این بازیکن به خاطر غیبت در تمرینات تیم روز گذشته از سوی باشگاه جریمه سنگینی شد درحالی که خودش از این موضوع بی خبر است. نظری در گفتگو با سایت گل بر جدایی از فجرسپاسی تاکید می کند.

-باشگاه فجرسپاسی چقدر جریمه ات کرده است؟

من اصلا خبر ندارم و برایم هم مهم نیست چون می خواهم از این تیم جدا بشوم.

-چرا تصمیم به جدایی گرفته ای؟

وقتی سر تمرین راهم نمی دهند و وقتی تیم نتیجه نمی گیرد می گویند من پای تلویزیون تیم را نفرین می کنم مگر می شود دیگر در تیم ماند؟ وقتی آقای یاوری دنبال مهاجم هست دیگر جایی برای من نیست!

-چرا با یاوری به مشکل خوردی؟

پس از بازی با نفت تهران که در شیراز با این تیم مساوی کردیم آقای یاوری انگار که من لیونل مسی یا کریستین رونالدو هستم از من انتقاد کرد و توقع داشت من به تنهایی بازی را برای شان در می آوردم! من هم واکنش نشان دادم و گفتم مگر من مسی هستم که به تنهایی نتیجه بازی را تغییر دهم؟ البته پس از آن از ایشان عذرخواهی کردم اما در تمرین بعد از بازی برخورد بدی با من داشت و دوباره جرو بحث مان شد.


-چرا؟

داشتیم بازی می کردیم که من ضربه ای به توپ زدم و آقای یاوری به من پرخاش کرد که چرا پس از سوت او ضربه زدم. بعد هم مرا با الفاظ ناشایستی خطاب کرد و فرهنگم را زیر سوال برد و من هم عصبانی شدم و گفتم حق ندارید به کسی توهین و بی احترامی کنید. پس از آن دیگر سر تمرین نرفتم.

-برخورد مسئولان باشگاه با این ماجرا چه بود؟

باورتان نمی شود اگر بگویم مسئولان باشگاه حتی یک زنگ نزده اند بپرسند من کجایم و چرا سر تمرین نمی روم؟ انگار نه انگار که من بازیکن فجرسپاسی هستم و برای این تیم زحمت کشیده ام! برای خودشان جلسه می گذارند و تصمیم می گیرند و جریمه می کنند و من هم بلاتکلیف هستم!

-می خواهی چه تصمیمی بگیری؟

من تصمیم گرفته ام از این تیم جدا بشوم.

-مسئولان باشگاه فجر معتقدند پیشنهاد استقلال تو را هوایی کرده است!

اصلا ربطی به استقلال ندارد و من هم پیشنهادی ندارم. من بعد از برخورد با  اقای یاوری به او اس ام اس دادم و زنگ زدم تا عذرخواهی کنم و سر تمرین برگردم اما جوابم را نداد. مگر من  قتل کرده ام که قابل بخشش نباشد؟ من حاضرم جریمه هم بدهم اما یکی از باشگاه پیگیر وضعیتم باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها