کد خبر: ۹۱۳۶۰
زمان انتشار: ۱۰:۴۹     ۱۷ آبان ۱۳۹۱
افتضاح «یک خانواده محترم» که تنها با یک «تذکر» ختم به خیر شد!

معاونت محترم سیما زمانی تنها به یک تذکر درباره ساخت یک خانواده محترم اکتفا کرده که بی تدبیری مدیریت سیمافیلم در این پروژه هنوز گریبان ما را رها نکرده است.

به گزارش فارس، با نگاهی گذرا به روند تولید فیلم «یک خانواده محترم» در مرکز سیما شاهد ضد و نقیض‌های مدیران سازمان صدا و سیما در این باره خواهیم شد. طبق گفته حسن رحیم زاده مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس در نشست خبری خود در مرکز سیما فیلم درباره روند تولید توضیحاتی را ارایه داده است گفت: فیلمنامه با توافق، تفاهم و گفت و گو اصلاح شد و ما در اواخر سال 89 قرارداد تولید با مشارکت 50 درصدی بستیم و کار تولید شروع شد.
 
طبق صحبت های محمد آفریده تهیه کننده فیلم آبان ماه سال 90 جلوی دوربین رفته است و چهار قسط برای تولید این فیلم از سوی سیما فیلم ارایه شده است.  حسن رحیم زاده متذکر شد که با انتساب علی دارابی در مقام معاونت سیما بخشنامه‌ای ارایه شد تا تمام پروژه‌ها ناظر کیفی داشته باشند که به دلیل شرایط مالی این امر برای تمام پروژه‌ها میسر نیست.
 
در اقدامی دیگر علی دارابی در نامه‌ای به رئیس مرکز سیما فیلم تذکر جدی در خصوص محتوای برخی از فیلم های این مرکز  داد.
 
حال این سوال مطرح است که آقای دارابی این فیلم را که در فرانسه روی پرده رفته است و تبلیغات گسترده ای برای آن در نظر گرفته شده است را دیده است یا خیر؟ فیلمی که ساخته شده و به گفته مدیر گروه انقلاب و دفاع مقدس وهن به دفاع مقدس است، تنها باید با یک تذکر و ارایه نامه به مدیر مرکز سیما فیلم، مشکلش مرتفع شود و تنها با یک تذکر آقایان را به وظایف خود گوشزد کند؟
 
معاونت محترم سیما زمانی تنها به یک تذکر اکتفا کرده است که بی تدبیری مدیریت سیما فیلم هنوز گریبانگیر ماست و این فیلم با دوره افتادن در جشنواره های مختلف ایران دروغین مسعود بخشی و محمد آفریده را به دنیا نشان می دهد.
 
اگر مدیر مرکز سیما فیلم درایت می‌کرد و به سرعت لغو مشارکت از سوی سیما فیلم صورت نمی‌گرفت شاید می‌شد از دست به دست شدن فیلم در جشنواره های خارجی جلوگیری کرد. اقدام عجولانه و نابهنگام مدیر مرکز سیما فیلم در لغو مشارکت تولید فیلم باعث شد فیلم در دست شرکت پخش کننده خارجی قرار گیرد و فیلم به راحتی در جشنواره‌ها دست به دست می‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها