کد خبر: ۹۱۲۴۷
زمان انتشار: ۱۹:۴۲     ۱۶ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: بازی با تاجیکستان تمرینی برای دیدار با ازبکستان بود.

به گزارش خبرگزاری فارس، کارلوس کی‌روش پس پیروزی 6 بر یک برابر تاجیکستان در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: به این بازی در طول روند آماده‌سازی تیم نیاز داشتیم، بازیکنان جدیدی بازی کردند و این مسابقه تمرینی برای بازی با ازبکستان بود.

وی در مورد اینکه از جمع بازیکنان ذخیره فردی را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب کرده‌اید یا نه، گفت: در این مورد نمی‌خواهم الان توضیح دهم، این یک مسئله درون‌تیمی است. از عملکرد بازیکنان خوشحالم. آنها نشان دادند تعهد لازم را به تیم دارند. چند هفته آینده هم در غرب آسیا بازی داریم که چند بازیکن در آن بازی‌ها حضور خواهند داشت.

وی در مورد اینکه مصدومیت کریمی جدی است یا خیر گفت: علی کریمی دچار کوفتگی شد که صلاح دیدیم به بازی ادامه ندهد و مشکل جدی برایش پیش نیامد.

 

سرمربی تیم ملی در مورد اینکه چرا از تعویض نکونام در دقایق پایانی منصرف شد، گفت: فکر کردم امید نظری باید تعویض شود، اما نظری به بازی ادامه داد زیرا برای او اولین بازی‌اش در تیم ملی در ایران مهم بود.

کی‌روش در مورد اینکه ازبکستان را قوی‌تر از کره‌جنوبی می‌داند یا نه گفت: فکر می‌کنم بازی سختی را پیش رو داریم، ازبکستان فشرده‌تر و بسته‌تر از کره بازی می‌کند و بازی سخت‌تری نسبت به بازی کره داریم. ازبک‌ها برای تساوی به ایران می‌آیند و مساوی هم برای آنها خوب است.

سرمربی تیم ملی ایران در مورد حضور تماشاگران در دیدار با ازبکستان گفت: حضور آن‌ها برای ما خیلی مهم است و مطمئنم تماشاگران از تیم ملی حمایت می‌کنند. ما به بازیکن شماره 12 نیاز داریم. تماشاگران برای ما قوت قلب هستند و ما را حمایت خواهند کرد. از آنها می‌خواهم با پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران به ورزشگاه بیایند و تیم را تشویق کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها