کد خبر: ۹۱۱۳۸
زمان انتشار: ۱۶:۵۳     ۱۶ آبان ۱۳۹۱

آیت‌الله عباس کعبی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به حمله گروه‌های تروریستی به حرم مطهر حضرت زینب(س) اظهار کرد: این گروه‌ها دنباله‌رو سیاست‌های استکباری هستند.

وی با اشاره به تقدس بارگاه حضرت زینب(س) ادامه داد: این اقدام متحجرانه نشانه کینه‌توزی این گروه‌ها نسبت به خاندان پیامبر(ص) است.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: بارگاه حضرت زینب(س) کانون صبر و نورانیت و خاستگاه ناب‌ترین معارف اسلامی و نماد ایستادگی در برابر ظلم بوده و حمله به این بارگاه نورانی جنایت علیه بشریت است.

کعبی این گونه اقدامات را نشانه استیصال دشمن در برابر مقاومت سوریه دانست و اظهار داشت: این اقدامات سخیف نشان می‌دهد که تلاش‌های دشمنان برای شکست جبهه مقاومت با یاس و ناامیدی همراه است.

وی گفت: گروه‌های تروریستی در واقع دست‌نشاندگان کشورهای استکباری غرب و حکومت‌های متحجر منطقه هستند که با چنین اقداماتی از شیعیان عقده‌گشایی می‌کنند.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه گروه‌های تروریستی در سوریه زمین‌گیر شده‌اند، اضافه کرد: با وجود تمام حمایت‌های سردمداران کفر جهانی این گروه‌ها تاکنون نتوانسته‌اند به هیچ یک از اهداف خود در سوریه دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: حمله به بارگاه‌های مقدس تنها موجب تسریع در نابودی این گروه‌ها و شکست نقشه‌های دشمنان می‌شود.

کعبی با اشاره به ادعاهای گروه‌های تروریستی در حمایت از مردم خاطرنشان کرد: حمله به بارگاه حضرت زینب(س) نشان‌دهنده دروغین بودن این ادعاها است و نشان می‌دهد این گروه‌ها و دولت‌هایی که از آنان حمایت می‌کنند، اهداف ستمگرانه و ظالمانه‌ای را در سوریه دنبال می‌کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها