به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران پس
از بنز، بی . ام . دبلیو، پورشه و بوگاتی حالا نوبت به آلفارومئو رسیده
تا در خیابانهای تهران، شانس خود برای فروش را امتحان کند.
کمپین تبلیغاتی این خودرو در پاساژهای لوکس شمال شهر تهران به راه افتاده است.
در
یکی از این کمپینها خودروی آلفارومئو مدتی رونمایی و پس از آن پلاکاردی
جایگزین خودرو شد که روی آن نوشته شده بود: "کاش یه بار دیگه ببینمش!".
قیمت ابتدایی فروش این خودرو 90 میلیون تومان در
نظر گرفته شده بود ولی بهای نهایی آن پس از افزایش قیمت یورو به بیش از 100
میلیون تومان رسیده و 100 نمونه از این خودرو در بازار ایران فروخته شده
است.
بر این اساس تا کنون این خودرو برای وارد کنندگان آن فروشی حدود 10 میلیارد تومانی به ارمغان آورده است