کد خبر: ۹۰۹۴۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۳     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه استقلال گفت که برای فرهاد مجیدی یک بازی خداحافظی باشکوه در نظر گرفته است.

جام ورزشی؛ علی فتح‌الله‌زاده در مورد این شایعه كه گفته می‌شود استقلال باید 900 میلیون تومان بدهی مالیاتی عماد رضا را بدهد و سپس اقدام به جذب این بازیكن كند گفت: «به ما چه ربطی دارد كه او بدهی مالیاتی دارد؟ كسی كه پول را گرفته باید مالیات بدهد. بعد هم مگر او چقدر پول گرفته كه باید 900 میلیون تومانش را مالیات بدهد؟ احتمالا مالیات او 90 میلیون تومان بوده كه نوشته شده 900 میلیون ریال.»


مدیرعامل استقلال درباره شرایط قرارداد عماد رضا هم اظهار داشت: «هنوز قرارداد مالی این بازیکن با استقلال بسته نشده است و منتظر مذاکرات تهران هستیم.»


با توجه به تاثیرگذاری مسئله ارز در قرارداد بازیکنان خارجی، فتح الله زاده گفت: «هنوز ریالی یا دلاری بودن این قرارداد مشخص نیست و در تهران پیرامون این موضوع مذاکره می کنیم، ضمن آنکه نمی‌خواهیم در این میان هیچ یک از دو طرف متضرر شوند.»


فتح‌الله‌زاده در مورد پرداخت پول بازیكنان استقلال تاکید کرد: «ما پول بازیكنان را داده‌ایم و فعلا صدایشان در نمی‌آید. الان وقتش است پول ژنرال را بدهیم. دارم به این در و آن در می‌زنم كه اولین قسط پول قلعه‌نویی را بدهم.»


مدیرعامل استقلال در مورد بازگشت فرهاد مجیدی به این تیم گفت: «فرهاد سه چهار بازی آخر فصل را می‌آید برای استقلال بازی می‌كند. ان‌شاءالله كاپ قهرمانی را هم می‌برد بالای سر. او فعلا درگیر كلاس‌های مربیگری است و یك ماه زودتر به ایران می‌آید تا با تیم تمرین كند. یك تیم بزرگ خارجی هم به ایران می‌آید تا یك بازی خداحافظی با شكوه برای مجیدی برگزار كنیم.»


علی فتح الله زاده قصد دارد در نیم فصل غیر از عماد رضا بازیکنان جدید دیگری هم به استقلال بیاورد. او فعلا اطلاعات زیادی در این زمینه نمی دهد: «باید به تعطیلات بروم و ببینم چی دستمان را می گیرد و می توانیم دوباره غزل آلا بیاوریم یا نه.»


او البته خوب می داند برای جذب بازیکنان خارجی با مشکل دلار روبروست: «البته به زودی می خواهیم با آقای بهمنی جلسه ای داشته باشیم و بگوئیم که فکری به حال ورزش بکنند چون دلار دولتی نباشد، ما مشکلات مالی مان دو برابر می شود.»


بعد از حضور احمدی نژاد در تمرین تیم ملی شایعه شد که او به جواد نکونام گفته امسال باید استقلال را قهرمان کند. فتح الله زاده گفت: «من دقیقا نمی دانم رئیس جمهور استقلالی است یا پرسپولیسی ولی اگر این حرف را زده دستش درد نکند. ایشان وظیفه ما را سنگین تر کردند. امیدوارم با حضور هوادارها و تلاش کادر فنی و بازیکنان بتوانیم استقلال را قهرمان کنیم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها