کد خبر: ۹۰۸۶۵
زمان انتشار: ۱۴:۳۶     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
دکتر شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت و درمان مجلس:
دکتر شهرياري رئيس کميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي از بانک صادرات ايران به دليل پرداخت تسهيلات قرض الحسنه درمان به بيماران نيازمند تقدير به عمل آورد .

به گزارش روابط عمومي بانک صادرات ايران، دکتر شهرياري رئيس کميسيون بهداشت و درمان طي نامه اي خطاب به وزير بهداشت و درمان و آموزش پزشکي از عملکرد بانک صادرات ايران به دليل پرداخت تسهيلات قرض­الحسنه درمان بيماران و بهره­مند تعداد کثيري از بيماران نيازمند تشکر و قدرداني به عمل آورد و در ادامه نامه بر تداوم اين رويکرد و الگو گرفتن ساير بانک­ها تأکيد کرد .

شايان ذکر است بانک صادرات ايران به منظور حمايت از بيماران نيازمند و کم درآمد از سال 90 پرداخت تسهيلات قرض­الحسنه درمان را در دستور کار قرار داده که در اين راستا بيماران نيازمند مي توانند ضمن ارايه مستندان بيمارستاني از مبلغ 20 ميليون ريال وام قرض الحسنه بهره­مند گردند .

بر اساس اين گزارش اين بانک در سال 90 حدود 211 هزار وام قرض الحسنه را در سرفصل­هاي مختلف شامل؛ درمان بيماران، ازدواج و تهيه جهيزيه، اشتغال و… پرداخت و در 6 ماه اول سال 91 نيز 121 هزار فقره وام قرض الحسنه  اين بانک به هموطنان در سراسر کشور پرداخت شده است .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها