کد خبر: ۹۰۷۹۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۹     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
خبرگزاری پرسپولیس : عضو هيات رييسه باشگاه پرسپوليس با تاکيد بر اين که رتبه يازدهم در شان پرسپوليس نيست،‌ ابراز اميدواري کرد پرسپوليس به روزهاي اوج خود بازگردد.
محمد حسين نژاد فلاح اظهار کرد: آقاي رويانيان با برنامه‌هاي خوب اقتصادي که داشته باعث شده که پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات و در طول رقابت‌هاي ليگ با مشکل مالي مواجه نباشد و اميدوارم که در ادامه فصل هم مشکلي از اين نظر به وجود نيايد.

وي افزود: رويانيان هر درخواستي که داشته در هيات مديره باشگاه مصوب کرده و هيات مديره هم مصوباتي داشته که مديرعامل در جهت تحقق آنها تلاش خواهد کرد.

نژادفلاح با بيان اين که رويانيان هر جايي که بوده مديريت موفقي داشته، گفت: او در پرسپوليس هم توفيقات زيادي از لحاظ اقتصادي داشته و اميدوارم تيم از لحاظ نتيجه‌گيري هم به روزهاي اوج خود بازگردد که البته در اين چند بازي آخر به نسبت اول فصل نتايج خوبي کسب شده است.

وي همچنين با اشاره به اين نکته که رتبه يازدهم در شان پرسپوليس نيست، اظهار کرد: به خاطر نتايج ضعيف اوايل فصل از هواداران پرسپوليس بارها عذرخواهي کرده‌ايم و الان هم عذرخواهي مي‌کنيم و از هواداران به عنوان سرمايه‌هاي اصلي باشگاه خواهش ‌کرده‌ايم که به ما و بازيکنان و کادر فني فرصت بدهند و با صبر به تيم کمک کنند که به جايگاه واقعي خود برسد.

نژاد فلاح در ادامه درباره اختلاف ميان مانوئل ژوزه و علي کريمي به ايسنا گفت: يکي از وظايف هيات مديره اين است که در جاهايي که يک گره کور به وجود مي‌آيد ورود کرده و مشکل را برطرف کند و در اين مورد هم هيات مديره توصيه‌هاي خود را به مديرعامل منتقل کرده و او هم اين توصيه‌ها را به کادر فني گوشزد کرده تا تعامل لازم برقرار و مشکلات حل شود.

مدير جديد اداره کل ورزش و جوانان استان تهران درباره اين مسئوليت، اظهار کرد: قبول اين مسئوليت را نه به خاطر توانمندي‌ها و جسارت خودم، بلکه به خاطر داشته‌هاي اداره کل ورزش و جوانان استان تهران مي‌دانم و به نظرم با توجه به همکاران ارزشمندي که نزديک به هزار نفر هستند و داشته‌ها و تجربيات و بار علمي آنها و برنامه‌هاي ويژه‌اي که داريم کار سختي نخواهيم داشت و در اين فضاي مملو از صميميت به اهداف خود خواهيم رسيد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها