کد خبر: ۹۰۷۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۵     ۲۰ بهمن ۱۳۸۹
به گزارش سرویس فضای مجازی بی باک، بعد از انتشار تصاویری از دختری بدحجاب و سیگاری در سایتهای خبری که ادعا شده بود وی فرزند میر حسین موسوی از سران فتنه می باشد، واکنش های متفاوتی توسط رسانه های مختلف صورت گرفت.

برخی با استدلال به اینکه چون وی بی پروا و علنا با چنین ظاهری در انظار عمومی حاضر می شود و خود را به نمایش می گذارد لذا انتشار تصاویر وی خالی از اشکال می باشد و عده ای دیگر نیز نشر چنین تصاویری را بداخلاقی رسانه ای عنوان کردند امّا جالبتر از همه  نحوه عملکرد سایت عصر ایران بود که اخلاق و تقدسش بیش از همه گل کرد! و برای تصویر گوشه خبر خود نه از تصاویر اصلی آن دختر هرزه و نه حتی همچون برخی سایتها از تصاویر شطرنجی استفاده کرد، بلکه از روی کج سلیقگی و احتمالا اخلاق مرموزانه برخی رسانه ها،  نقدش را بر باشگاه خبرنگاران جوان که عامل انتشار آن تصاویر بوده با درج تصویر مصطفی نجار وزیر کشور و البته در قالب سایت مذکور و بدین شکل منتشر کرد!

به هر حال قضاوت نمی کنیم که این اتفاق از باب گاف رسانه ای بوده است یا مصداقی برای اخلاق مورد نظر آقایان؟ امّا آنچه قطعی است اینکه تصویر درج شده توسط این رسانه اگر از روی غیر عمد انتخاب شده است؛  نشان از اوج کج سلیقگی و غیر حرفه ای بودن این دوستان می باشد و اگر هم از روی عمد رخ داده است، قطعا حکایت از اخلاق و متانت مورد نظر این رسانه است که در این خبر و سایر موارد دیگران را به آن سفارش نموده است!

« ... أَ فَتُؤْمِنُونَ بِبَعْضِ الْكِتابِ وَ تَكْفُرُونَ بِبَعْضٍ فَما جَزاءُ مَنْ يَفْعَلُ ذلِكَ مِنْكُمْ إِلاَّ خِزْيٌ فِي الْحَياةِ الدُّنْيا وَ يَوْمَ الْقِيامَةِ يُرَدُّونَ إِلى‏ أَشَدِّ الْعَذابِ وَ مَا اللَّهُ بِغافِلٍ عَمَّا تَعْمَلُونَ » (بقره/ 85)

آيا به بعضى از دستورات كتاب آسمانى ايمان مى‏آوريد، و به بعضى كافر مى‏شويد؟! براى كسى از شما كه اين عمل (تبعيض در ميان احكام و قوانين الهى) را انجام دهد، جز رسوايى در اين جهان، چيزى نخواهد بود، و روز رستاخيز به شديدترين عذابها گرفتار مى‏شوند. و خداوند از آنچه انجام مى‏دهيد غافل نيست.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۲۹ - ۲۱ بهمن ۱۳۸۹
۰
۰
برید گم شید
مگه شما خودتون حرفه ای هستید بی چاره ها؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها