کد خبر: ۹۰۷۰۱
زمان انتشار: ۲۰:۴۵     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
مهاجم پرسپولیس در زمان حضور در مراسم جشن هامبورگ، مذاکراتي با مدیران باشگاه داشت و سرانجام براي آينده خود تصميم گرفت.

جام ورزشی؛ خراسان نوشت: چندي پيش خبر رسيد مهدي مهدوي‌کيا با هامبورگ براي مربي‌گري مذاکرات مثبتي داشته است ولي حالا خبر مي‌رسد، او به‌طور قطع در تابستان آينده، به آلمان و شهر هامبورگ باز خواهد گشت. مهدوي کیا در اين باره گفت: «من تصميم خودم را گرفته‌ام. در پايان فصل خداحافظي مي‌کنم و مقصد بعدي‌ام فوتبال آلمان است.»


همين جمله نشان مي‌دهد مهدي براي آينده نقشه راه خود را کشيده است. او تاکيد مي‌کند، بعد از پايان دوران بازيگري به عنوان مربي فعاليت خواهد کرد و فصل جديدي را آغاز مي‌کند؛ درست مثل وحيد هاشميان؛ «خب بايد به وحيد تبريک بگويم. او واقعا کار بزرگي کرد. در دوران بازيگري، بالاترين مدارک مربي‌گري را گرفت و الان هم کارش را شروع کرده. بسيار خوشحالم که اين اتفاق افتاده. من هم از همين حالا مي‌دانم در آينده چه کار خواهم کرد. مي‌خواهم به عنوان مربي کارم را در فوتبال آلمان شروع کنم.»


مهدوي‌کيا آخرين‌بار در زمان برگزاري جشن باشگاه هامبورگ به آلمان رفت. نزديک به يک ماه از آن روز مي‌گذرد. مهدوي‌کيا در زمان حضور در اين مراسم، مذاکراتي با هامبورگي‌ها داشت و سرانجام براي آينده خود تصميم گرفت.


پرسپوليسي‌ها علاقه فراواني دارند که مهدي مهدوي‌کيا را به عنوان مربي روي نيمکت خود داشته باشند. رويانيان به او گفته مي‌تواند از فصل آينده و بعد از خداحافظي از فوتبال، در کادر فني قرمزها باشد ولي مهدي گفته، براي آينده تصميم خودش را گرفته است.


هنوز لو نرفته مهدي در کدام تيم هامبورگ سرمربي خواهد شد ولي بحث روي تيم نوجوانان و جوانان هامبورگ بيشتر است. البته هيچ بعيد نيست کيا کار را در تيم دوم باشگاه نيز استارت بزند و به عنوان دستيار، به اين کادر اضافه شود. کيا در اين باره توضيحي نمي‌دهد: «فعلا که از فوتبال خداحافظي نکرده‌ام. هر وقت اين اتفاق بيفتد همه چيز را متوجه مي‌شويد.»


کيا هيچ علاقه‌اي به بازگشت از تصميمش ندارد. او در پايان فصل از فوتبال خداحافظي مي‌کند و ديگر تمايلي به بازگشت ندارد: «بله، من قطعا خداحافظي مي‌کنم. البته دوستان زيادي هستند که لطف دارند و مي‌گويند تو مي‌تواني باز هم بازي کني ولي من ديگر از تصميم خود برنمي‌گردم و خداحافظي مي‌کنم.»


بدين ترتيب طرفداران هامبورگ دوباره شاهد بازگشت «ميدي» به باشگاه‌شان خواهند بود. کيا محبوبيت زيادي در بندر هامبورگ دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها