کد خبر: ۹۰۶۹۹
زمان انتشار: ۲۰:۴۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال راه آهن گفت: «تازه 27 سالم است و می خواهم در جام جهانی 2014 برزیل بازی کنم.»

جام ورزشی؛ اوج نوشت: حسین کعبی درباره شرایط راه آهن اظهار داشت: «فعلا که مشغول استراحت هستیم. در لیگ امسال فاصله تیم ها بسیار نزدیک است و همین موضع کار را سخت کرده است. تیم ما روند خوبی داشت اما با 2 باخت 6 رده در جدول پایین آمدیم. خوشبختانه زمان برای جبران داریم و مطمئنم همه چیز درست می شود.»


وی ادامه داد: «تیم ما بازیکنان بسیار خوبی دارد و فاصله ای بین بازیکنان اصلی و نیمکت نشینان وجود ندارد. می توانم بگویم همه بازیکنان در یک سطح هستند و همه می دانند هرکس در تمرینات خوب باشد در ترکیب اصلی قرار می گیرد، بدون اینکه کادرفنی به نام یا شهرت او کاری داشته باشد. ما هم از این شرایط راضی هستیم و خوشحالم که دایی فرق نمی گذارد.»


هافبک راه آهن درباره اینکه آیا اختلافات دایی و رویانیان به راه آهن ضربه نزد، افزود: «نه، این موضوع به خودشان برمی گشت و بازیکنان دخالتی نداشتند. معتقدم باید حرمت بزرگان فوتبال مثل دایی و کریمی حفظ شود. از انسان باشخصیتی مثل رویانیان هم می خواهم حرمت بزرگان فوتبال را نگه دارد.»


کعبی در خاتمه صحبت هایش درباره امیدش برای ملی پوش شدن افزود: «من هنوز هم به تیم ملی فکر می کنم. مگر چند سال دارم؟ 27 سالم است و می خواهم در جام جهانی 2014 برزیل بازی کنم. مطمئنم با تلاش بیشتر به هدفم می رسم، هر چند که اگر در استقلال یا پرسپولیس بودم الان در اردوی تیم ملی حضور داشتم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها