کد خبر: ۹۰۶۶۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۳     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
بايد ديد صيد جديد رويانيان كه يك چهره بين‌المللي است سرخپوش خواهد شد يا ميزان آمادگي او و احتمالا قيمت بالايش مانع از اين انتقال جالب مي‌شود.
Stephan Appiah (Fenerbahce)
سایت گل - حضور بازيكن سابق رئال مادريد در تهران كه حالا ايجنتي شناخته شده به حساب مي‌آيد و مذاكراتش با رويانيان، يك نتيجه مهم داشت؛ ايجنت يوگسلاو كه از ضعف خط مياني پرسپوليس مطلع شده بود يك بازيكن بين‌المللي به رويانيان معرفي كرد و قرار شد پرسپوليس براي جذب اين بازيكن اقدام كند.
بازيكن مورد اشاره پريجا اوگنانوويچ يك چهره بين‌المللي است كه مليتي غنايي دارد و براي باشگاه‌هاي بزرگي بازي كرده است.
اين هافبك تدافعي 31 ساله كه در تيم‌هاي ايتاليايي يوونتوس، اودينزه، پارما، بولونيا و چزنا به ميدان رفته است چهره شناخته شده‌اي در فوتبال آفريقا به حساب مي‌آيد و 69 بازي براي تيم ملي كشورش انجام داده است.
اين بازيكن به غير از حضور طولاني در سري A، در فنرباغچه هم عضويت داشته و سال 2007 با اين تيم قهرمان سوپرليگ تركيه شده اما بعد از آن قهرماني با باشگاه خود به مشكلاتي برخورده است.


اين غنايي كه فيزيك بدني جالبي دارد و عضلات پيچيده‌اش چيزي فراتر از فوتباليست‌هاست(!) به خاطر مذاكره غيرقانوني با يك تيم آلماني و داستان مصدوميتش از باشگاه فنرباغچه شكايت مي‌كند.
البته فنرباغچه هم متقابلا از او شكايت مي‌كند و كميته حل اختلاف فيفا اين بازيكن را محكوم به پرداخت 3/2 ميليون يورو مي‌كند اما اين غنايي با شكايت به CAS راي را به سود خودش برمي‌گرداند.
اين هافبك قدرتمند كه يك شركت توليدي لباس در كشور خود دارد در جام ملت‌هاي 2008 آفريقا به خاطر مصدوميتش شركت نكرد و همراه با تيم ملي كشورش به عنوان مشاور حضور داشت كه اين مساله هم به مشكلات او با فنرباغچه افزود. اين غنايي در آستانه پيوستن به تاتنهام و بلكبرن هم قرار داشت اما اين اتفاق نيفتاد تا بعد از فنر، او به سري A برگردد و دو فصل براي بولونيا و چزنا بازي كند.
آخرين تيم او نيز ووجوودينا صربستان نام دارد كه 2 فوريه 2012 با قراردادي شش ماهه به اين تيم رفت.
بازيكن مورد نظر در 11 بازي يك گل براي اين تيم زد كه همان يك گل هم مقابل ستاره سرخ بلگراد بوده است.
همين كه بازيكني با اين رزومه – كه هم چهره‌اي شناخته شده در فوتبال است و در جام جهاني 2010 حضور مثبتي داشته – حاضر شده تست بدهد و بدون در نظر گرفتن شرايط فعلي‌اش با او قرارداد نمي‌بندند اتفاق جالبي در پرسپوليس به حساب مي‌آيد كه در تمام اين سال‌ها از بابت جذب بازيكن خارجي متضرر شده‌ است.
بايد ديد صيد جديد رويانيان كه يك چهره بين‌المللي است سرخپوش خواهد شد يا ميزان آمادگي او و احتمالا قيمت بالايش مانع از اين انتقال جالب مي‌شود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها