کد خبر: ۹۰۶۲۳
زمان انتشار: ۱۹:۳۷     ۱۴ آبان ۱۳۹۱
کشته و زخمی شدن چندین تروریست در عملیات نیروهای ارتش در دیرالزور و تلفات سنگین آنها در ادلب و تلاشهای گسترده برای ازسرگیری فعالیت موسسات و شرکتهایی که در حمص به سبب اقدامات تروریستی متحمل خسارتهای زیادی شده بود، از جمله خبرهای مربوط به سوریه است.

به گزارش خبرگزاری مهر، تلویزیون سوریه در خبری فوری گزارش داد یک واحد از نیروهای مسلح سوریه، امروز تجمع تروریستها در شهر المیادین در حومه دیرالزور را هدف قرار دادند که طی آن شماری از آنها کشته و برخی دیگر زخمی شدند.



تلاش برای راه اندازی مجدد شرکتها و موسسات تولیدی در حمص

خبر دیگر اینکه احمد منیر محمد استاندار حمص از تلاشهای گسترده برای راه اندازی مجدد موسسات و شرکتهای تولیدی در استان که در نتیجه اقدامات گروههای تروریستی متحمل خسارتهای سنگینی شده بود، خبر داد.



وی خواستار تشریک مساعی برای بازسازی موسسات و شرکتهای تولیدی به منظور ازسرگیری فعالیتهای تولیدی در استان حمص شد.



تلویزیون سوریه در این زمینه گزارش داد گروههای تروریستی با فعالیتهای مسلحانه خود در مسیر بازسازی کارخانه ها و موسسات دولتی و همچنین اقدامات نهادهای امداد رسانی مانند صلیب سرخ جهانی و هلال احمر سوریه برای رساندن کمکهای غذایی و مورد نیاز مردم در حمص کارشکنی می کنند.



کشته شدن تعداد زیادی از افراد مسلح در ادلب

تلویزیون سوریه همچنین از هلاکت تعداد زیادی از تروریستهایی خبر داد که برای حمله به فرودگاه تفتناز در ادلب تلاش می کردند، همچنین در عملیات ارتش چندین دستگاه خودروی مورد استفاده تروریستها در جاده معرتمصرین باب الهوی منهدم شد.

افسران فراری پس از بازگشت : پس از دیدن تحریف گسترده واقعیتهای سوریه برگشتیم

خبر دیگر اینکه تلویزیون سوریه اخیرا اظهارات چند افسری را پخش کرد که پس از مدتی فرار و پیوستن به گروههای مسلح، پشیمان شده و مجددا به ارتش بازگشتند.


این افسران تاکید کردند پس از فرار، حجم گسترده وارونه نمایی حقایق و واقعیتها و جنایات و خرابکاری گروههای مسلح را از نزدیک دیدیم و به همین سبب تصمیم گرفتیم بار دیگر به آغوش نیروهای ارتش بازگردیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها