کد خبر: ۹۰۶۰۱
زمان انتشار: ۰۰:۱۲     ۱۵ آبان ۱۳۹۱
سرمربی تیم فوتبال پیکان می‌گوید استعفا داد تا از طرفی دست مسئولان باشگاه برای انتخاب فرد دیگری باز باشد و از طرف دیگر افرادی که تلاش می‌کردند تا او از پیکان اخراج شود بدانند مسئولان باشگاه این کار را نمی‌کنند.

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره بازگشتش به پیکان پس از مخالفت با استعفایش گفت: با ملکیان و جمشیدی جلسه داشتم که جلسه‌های خوبی بود. آنها گفتند که باید بمانم و برنامه‌هایی که از اول فصل دارم کماکان برایشان قابل احترام است. آنها می‌خواستند کارم را انجام دهم و نگران باخت نباشم.

وی درباره دلیل استعفایش پس از باخت سنگین برابر پرسپولیس گفت: می‌خواستم دست هیات مدیره باز باشد و اگر بخواهند فرد دیگری را بیاورند مزاحم نباشم و از طرفی آنها مجبور نباشند تا با اخراج من به یک تعهد قراردادی هم عمل کنند. ضمن این که با این کار قصد داشتم به آقایانی که از اول فصل به دنبال اخراج من بودند ثابت کنم که اگر بخواهم بروم هم خود باشگاه نمی‌گذارد.

سرمربی پیکان بیان کرد: از فردا تمریناتمان آغاز می‌شود که البته به احتمال زیاد پس فردا در تمرین خواهم بود.

سرمربی تیم پیکان درباره شایعه کم کاری بازیکنانش، اظهار کرد: من بحث کم کاری را قبول ندارم چون برای انتخاب کادر فنی و بازیکنانم تحقیق و آنها را از نظر فنی و اخلاقی بررسی می‌کنم. اما این که دو روز قبل از بازی به بازیکنان ما زنگ می زنند تا به تیم‌های دیگری بروند تمرکزشان به هم می‌ریزد.

او در پاسخ به این سوال که آیا از طرف تیم‌های حریف با بازیکنان صحبت می‌شود یا افراد دیگر گفت: قاعدتا همین طور بوده است. به عنوان مثال اگر با ملوان بازی داشته باشیم و قبل آن کسی به رافخایی زنگ بزند و بگوید او به پیکان می‌آید مشخص است که از طرف من زنگ می‌زند.

ویسی در پاسخ به این سوال که آیا از طرف پرسپولیس با بازیکنان‌تان تماس گرفته شده است، گفت: این جریان قبل از بازی با پرسپولیس بود. بازی ما با پرسپولیس جوانمردانه بود ولی بحث من کلی است و اصلا منظور من پرسپولیس نیست. آن بازی کاملا شرافتمندانه برگزار شد، اما بحث من کلی است که در این فوتبال مربی زنگ می‌زند به بازیکن و قبل از بازی تیمش با بازیکن حریف صحبت می‌کند.

او همچنین بیان کرد: باشگاه به دنبال این مساله است و سفت و سخت آن را دنبال می‌کنیم و این مساله را رها نخواهیم کرد.

ویسی درباره نقاط ضعف تیمش گفت: بیشتر ضعف‌ ما در ساختار دفاعی است و وظیفه من است که آن را درست کنم. تیمی که چهار بازی گل می‌خورد حتما در ساختار دفاعی دچار مشکل است. تاکنون با این ایرادات زیاد برخورد نمی‌کردم، ولی حالا به خاطر مجموعه و آبروی باشگاه مجبورم که برخورد کنم و سه نفر از بازیکنان را اخراج کردم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا احتمال بازگشت این بازیکنان وجود دارد یا خیر گفت: من بازیکنی را اخراج نمی‌کنم مگر این که خودش باعث شود و کسی را هم که اخراج کنم بر نمی‌گردانم.

سرمربی پیکان در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که چرا برای نگه داشتن نتیجه‌ و خوردن گل کمتر دست از بازی هجومی بر نمی‌دارد، گفت: من اگر از توانایی بازیکنانم اطلاع نداشتم، می گفتم که دفاع کنند تا این که ببینیم در ادامه بازی چه اتفاقی می‌افتد. اما از این نوع بازی نه مردم لذت می برند و نه خود ما. وقتی می‌دانم کاری می‌توان انجام داد می‌گویم که هجومی بازی کنند. مقابل پرسپولیس هم موقعیت گلزنی داشتیم و آن بازی می توانست با نتیجه‌ای مانند چهار بر سه به سود پرسپولیس به پایان برسد. حتی پس از این که چهار گل خوردیم من مهاجم وارد زمین کردم در حالی که می‌توانستم دفاع وسط بیاورم تا همین نتیجه‌ را نگه دارم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها