کد خبر: ۹۰۰۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با ذکر خاطره‌ای از امام (ره) گفت: ایشان ‌فرمودند شما مسئولان کاری می‌کنید که قلب من را از کار می‌اندازد.

حجت‌الاسلام رحیمیان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی «خبرگزاری دانشجو» در غرفه این خبرگزاری در نوزدهمین نمایشگاه مطبوعات، با اشاره به وضعیت موجود سیاسی کشور و علنی شدن برخی از اختلافات سران قوا به خاطره‌ای از امام (ره) اشاره کرد و گفت: امام در مقابل آمریکا و شاه و ساواک و ابرقدرت‌های جهان هیچ‌گاه اظهار عجز و ناتوانی نکرد و همواره با آنها مقتدرانه و شجاعانه برخورد نمود.

 

وی با اشاره به یکی از خاطرات دوران زندگی امام (ره) گفت: روزی در محضر امام حاضر بودیم که دو نفر از مسئولان و آقایان مقابل امام با یکدیگر جر و بحثی در حد لفظ و زبان کردند.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد جانبازان ادامه داد:‌ امام پس از این مسئله سرشان را بلند کردند و فرمودند که شما کاری می‌کنید که قلب من را به لرزه درمی‌آورد و آن را از کار می‌اندازد.

 

رحیمیان با بیان اینکه وجود اختلاف و چالش بین مسئولان نظام بر امام (ره) فشار وارد می‌آورد، گفت: این مسئله تا حدی بود که امام عنوان می‌کردند که اختلاف شما قلب من را از کار می‌اندازد.

 

وی ادامه داد: غصه من در این شرایط برای مقام معظم رهبری است که با وجود این همه توصیه‌ها و تأکیدات، باز هم شاهد علنی شدن اختلافات و چالش‌های مسئولان هستیم.

 

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه تمرکز مسئولان باید روی مسائل کشور و خدمتگزاری به مردم متمرکز باشد، به سفر رهبر انقلاب به بجنورد و حماسه تاریخی مردم آنجا در استقبال از رهبر اشاره کرد و گفت: این انقلاب را مردم به وجود آوردند، دفاع مقدس را مردم مدیریت کردند و در حال حاضر نیز مردم آن را حفظ می‌کنند و در برابر آمریکا و دشمنان ایستاده‌اند.

 

رحیمیان خاطرنشان کرد: مردم علی‌رغم همه مشکلات و گرانی به نحوه شایسته ای از رهبر انقلاب استقبال کردند.

 

وی در پاسخ به سوالی در خصوص ماجرای آسایشگاه ثارالله نیز گفت: مسائل اجرایی بنیاد به بنده چندان مربوط نیست، اما در این مورد تلاش کردیم اصلاح ذات‌البینی ایجاد شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها