کد خبر: ۸۹۹۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۲۰     ۱۰ آبان ۱۳۹۱
مشاور پارلمانی هاشمی رفسنجانی گفت: اگر خدا بخواهد دولت را می گیریم!
قدرت الله علیخانی در گفت وگو با جهان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا فکر می کنید در انتخابات موفق می شوید؟ افزود: خدا را چه دیدی. انتخابات پایگاه مردمی می خواهد توکل بر خدا ما هم پایگاه مردمی داریم و هم توکل بر خدا داریم.

این فعال سیاسی نزدیک به آقای هاشمی در پاسخ به سووالی مبنی بر اینکه چرا در 9 سال گذشته اصلاح طلبان موفق به جلب اعتماد مردم نشده اند، اظهار داشت: حالا لازم نیست که یک دوره بیاییم آنقدر باید آدم بیاید تا انتخابات را بگیریم دیگر.

نماینده اصلاح طلب پیشین مجلس شورای اسلامی در واکنش به اینکه اگر در انتخابات شکست بخورید باز هم مانند سال 88 عمل می کنید؟، خاطر نشان کرد: اولا پایگاه مردمی داریم و نیازی به شکست نیست. شکست هم نمی خوریم. وقتی آدم در گرفتن دولت مصمم باشد بالاخره می گیرد؛ لذا انشاالله دولت را خواهیم گرفت.

آقای هاشمی در هفته های اخیر طرح انتخاباتی "دولت وحدت ملی" را با همراهی ناطق نوری مطرح کرده و درصدد گرد آوردن شخصیت های اصلاح طلب و بخشی از اصولگرایان زیر چتر خویش است که البته این طرح به انتقادات مختلفی همراه شده است.

مشاور پارلمانی هاشمی رفسنجانی با بیان اینکه من سخنگوی اصلاح طلبان نیستم، تاکید کرد: من از طرف خودم دارم عرض می کنم نه از طرف هاشمی و نه از طرف اصلاح طلبان. هاشمی یک شخصیت فراجناحی دارد اکنون ما مجموعه اصلاح طلبان را می گوییم و رئیس شان هم خاتمی است.

وی ادعا کرد: قطعا اصلاح طلبان بهتر از اصولگرایان هستند و عملکردشان نیز بهتر است.

علیخانی همچنین درباره انتقادات گسترده ای که به عملکرد هاشمی و اصلاح طلبان وارد است، پاسخ غیرمرتبطی داد و بدون اشاره به نقش اصولگرایان در دولت، مدعی شد: وضعی که در کشور به وجود آوردید شما اصولگرایان به وجود آوردید بالاخره روی همه را سفید کردید با این دولت. قربان اصولگرایان برم!
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها