کد خبر: ۸۹۷۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
باید تا بازی عصر چهارشنبه پرسپولیس مقابل پیکان منتظر بود و دید شایعه برکناری مانوئل به واقعیت خواهد پیوست یا او تا پایان نیم فصل به کارش ادامه خواهد داد.

جام ورزشي؛ با وجود حمایت های اعضای کمیته فنی پرسپولیس از مانوئل ژوزه بعد از باخت در کرمان ونمایش نا امید کننده تیم پرسپولیس، شایعات دوروبر نیمکت پرسپولیس حاکی از این است که در صورت باخت به پیکان مانوئل برکنار خواهد شد و رویانیان پیه پرداخت پول کامل قرارداد مانوئل و چهار دستیارش را به جان می خرد!


اتفاقا رویانیان بعد از جلسه کمیته فنی شنبه شب به شکلی هوشمندانه به این مساله اشاره کرد که بعد از بازی با پیکان تعطیلات 20 روزه فرصت مناسبی است تا تیم شرایط بهتری پیدا کند هر چند او نیز حرفی از تغییرات با اولتیماتوم نزد.


در این میان البته عده ای نیز این شایعه را مطرح کرده اند که مانوئل تا پایان نیم فصل اول لیگ برتر مهلت دارد و حداقل چهار بازی دیگر روی نیمکت خواهد نشست اما بحث اصلی آنجایی است که بدانیم باشگاه هیچ آلترناتیو مناسبی برای مانوئل ندارد.


با بالا رفتن قیمت ارز و بدهی عظیمی که در صورت برکناری مانوئل و همکارانش یقه باشگاه را خواهد گرفت بعید است رویانیان دوباره سراغ گزینه خارجی برود و در بین مربیان ایرانی یا پیشکسوتان پرسپولیس حداقل در افکار عمومی کسی برای به دست گرفتن سکان فنی تیم واجد شرایط نیست.


در این میان یحیی گل محمدی دستیار ایرانی مانوئل که طی 4 بازی گذشته به تیم اضافه شده و گفته می شود تاثیرات مثبتی در ایجاد رابطه بین بازیکنان و کادر فنی داشته با در نظر گرفتن فقدان آلترناتیو های دهان پر کن، جدی ترین و دم دستی ترین گزینه جانشینی مانوئل به حساب می آید که از همان ابتدای اضافه شدنش به کادر فنی این شایعه که او آمده تا جای مانوئل را بگیرد در موردش شنیده می شد.


با این حال فعلا باید تا بازی عصر چهارشنبه پرسپولیس مقابل پیکان منتظر بود و دید شایعه برکناری مانوئل به واقعیت خواهد پیوست یا او تا پایان نیم فصل به کارش ادامه خواهد داد تا رویانیان و مشاورانش با سعه صدر بیشتری به گزینه های جانشینی او فکرکنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها