کد خبر: ۸۹۶۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۵۰     ۰۹ آبان ۱۳۹۱
در روز پاياني هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال 6 ديدار برگزار مي‌شود که در مهم‌ترين بازي پرسپوليس به مصاف پيکان مي‌رود.
   روز چهارشنبه 6 ديدار پاياني هفته چهاردهم ليگ برتر برگزار مي‌شود.

* فجرسپاسي - سايپا؛ کار سخت سايپا در شيراز


تيم فوتبال فجر سپاسي هفته گذشته برابر فولاد شکست خورد و شاگردان ياوري اين هفته براي جبران ناکامي به ميدان مي‌آيند. سايپا کار دشواري روي زمين چمن مصنوعي ورزشگاه شيراز دارد. فجر در خانه‌اش تاکنون شکست نخورده است.  اين تيم با 20 امتياز در رده ششم جدول قرار دارد و سايپاي 21 امتيازي پنجم است.


* ملوان - آلومينيوم؛ چهارمين برد متوالي احمدزاده؟


ملوان با محمد احمدزاده فوق‌العاده‌ نتيجه گرفته است. احمدزاده در سه مسابقه‌اي که سرمربي اين تيم شده 9 امتياز گرفته و بعيد است ملوان با چنين شرايط ايده‌آلي در انزلي و در حضور تماشاگران دو آتشه خود برابر آلومينيوم هرمزگان متوقف شود. به نظر مي‌رسد احمدزاده چهارمين برد متوالي خود را در ليگ برتر جشن خواهد گرفت مگر اينکه آلومينيوم به تمام وجود براي دفاع کردن بيايد و يا شگفتي خلق کند و نوار بردهاي ملوان را قطع کند.


*ذوب آهن - راه آهن؛ نبرد دو دايي!


ذوب آهن با فرهاد کاظمي هنوز به پيروزي نرسيده و اين مربي يک برد و يک باخت داشته است. کاظمي مي‌گويد تيمش بالانس نيست و خوب بسته نشده با اين حال او قطعا اين تيم نامتعادل (به گفته خودش) را براي پيروزي به مصاف راه آهن مي‌فرستد؛ راه آهني که هفته گذشته در خانه‌اش برابر ملوان شکست خورد. علي دايي که انتظار داشت جزء چند تيم بالاي جدول باشد اکنون در رده دهم جدول است و اگر مي‌خواهد دوباره با راه آهن اوج بگيرد بايد در اصفهان نتيجه بگيرد. جدال کاظمي که به «دايي فرهاد» مشهور است با علي دايي ديدني است.


* صباي قم - فولاد خوزستان؛ بي‌حاشيه


مرفاوي هفته گذشته توانست در خانه آلومينيوم هرمزگان اولين برد خود را با صبا جشن بگيرد و اکنون صبا با روحيه‌ در خانه به مصاف فولاد خوزستاني مي‌رود که سرمربيگري‌اش را حسين فرکي برعهده دارد. هر دو تيم دو مربي بي‌حاشيه و اخلاق‌مدار دارند. در اين بازي تيمي که بهتر برنامه‌هايش را اجرا و کمتر اشتباه کند پيروز مي‌شود و بعيد است اين بازي حاشيه خاصي داشته باشد.


* نفت آبادان - مس کرمان؛ يک بازي تماشايي


نفت آبادان با کاسيميرو دومين مربي پرتغالي اين فصل خود هم هنوز نتوانسته به شرايط مطلوب برسد و همچنان با 8 امتياز در رده هفدهم جدول ليگ است. نفت اگر نمي‌خواهد دوباره به ليگ يک سقوط کند بايد برابر مس به برتري برسد؛ مسي که هفته گذشته با پديده خود مصطفي شجاعي توانست از سد پرسپوليس بگذرد و تا حدي از بحران و انتهاي جدول جدا شود. شاگردان قاسمپور دوست ندارند دوباره با هواداران مس دچار مشکل شوند به همين دليل با تمام توان در آبادان بازي مي‌کنند. البته نفت هم انتحاري بازي خواهد کرد.


* پرسپوليس - پيکان؛ ژوزه با پيکان از پرسپوليس مي‌رود؟


پرسپوليس بدترين نتايج تاريخش را در اين فصل گرفته و حضور در رده چهاردهم به اندازه کافي هواداران دو آتشه و پرشمار سرخپوشان تهراني را آزار داده است. با اين حال ژوزه همچنان از هواداران پرسپوليس مي‌خواهد صبور باشند اما کاسه صبر هواداران در حال لبريز شدن است. آنها انتظار داشتند در اين فصل پرسپوليس مدعي شماره يک قهرماني باشد اما اکنون اين تيم در انتهاي جدول است و براي سقوط نکردن مي‌جنگد.


کميته فني باشگاه هم به ظاهر از ژوزه حمايت کرده اما گفته مي‌شود اگر اين مربي نتواند پيکان را شکست بدهد، برکنار مي‌شود.



وضعيت عبدالله ويسي هم در پيکان نامناسب است. پيکان بعد از سه باخت متوالي دو تساوي خانگي داشته و براي رهايي از رده سيزدهم و رسيدن به وضعيت بهتر با انگيزه مضاعف به مصاف سرخپوشان بحران‌زده‌ مي‌آيد. مديران پيکان به ويسي اطمينان داده‌اند تا آخر فصل سرمربي تيم خواهد ماند همانطور که باشگاه پرسپوليس از ژوزه حمايت کرده اما هر دو مربي زير تيغ هستند و شايد ژوزه با شکست يا توقف مقابل پيکان از اين تيم برود. تجربه ثابت کرده نمي‌توان خيلي روي قول و قرارهاي مديران باشگاهي حساب کرد.


*** برنامه ديدارهاي امروز و فردا به شرح زير است:


*سه‌شنبه 9/8/91:


نفت تهران - سپاهان، 15:30، ورزشگاه دستگردي تهران


تراکتورسازي - داماش، 15:30، يادگار امام تبريز


*چهارشنبه 10/8/91:


فجرشهيد سپاسي-سايپا، 15:30 دستغيب شيراز


ملوان- آلومينيوم هرمزگان، 15:30، تختي انزلي


ذوب آهن- راه‌آهن، 15:30، فولاد شهر اصفهان


صباي قم-فولاد خوزستان، 15:30، يادگار امام قم


نفت آبادان- مس کرمان ، 16:50، تختي آبادان


پرسپوليس- پيکان، 17:45، آزادي تهران

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها