کد خبر: ۸۹۵۱۷
زمان انتشار: ۱۸:۵۵     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
بازیکنان پرسپوليس مرد پرتغالي را نمي‌خواهند و تنها از مهدوي‌كيا و نيلسون به عنوان حاميان ژوزه نام برده می شود.

جام ورزشی؛ ایران ورزشی نوشت: بعد از شكست مقابل مس كرمان، حالا پرسپوليس روزهاي سختي را سپري مي‌كند. در اين روزهاي سخت شنيدن حواشي رختكن اين تيم هم مي‌تواند جالب باشد و شنيدني.


پيش از اين مشكل اصلي پرسپوليس را علي كريمي معرفي مي‌كردند. مي‌گفتند او به تنهايي مخالف مانوئل ژوزه است. مي‌گفتند با لحني تند عليه ژوزه موضع گرفته و جو تيم را به هم مي‌ريزد تا او اخراج شود. البته كه جز كريمي، بازيكنان ديگري هم بودند كه مخالف ژوزه بودند و عليه او صحبت مي‌كردند ولي تيغ مسئولان پرسپوليس تنها دست جادوگر را بريد.


حال و هواي رختكن پرسپوليس در كرمان اما نشان ‌داد كه حالا جز دو نفر، هيچ بازيكني دوست ندارد ژوزه بماند! مي‌گويند انتقاد از سبك مربيگري ژوزه تنها مختص به يكي دو باريكن نيست و حالا ديگر خيلي در حد و اندازه‌هاي سرمربيگري در پرسپوليس نيست.


مي‌گويند چرا ژوزه حرف نمي‌زند؟ چرا به درستي ارتباط برقرار نمي‌كند؟ مگر او هم مثل كی روش و خيلي‌هاي ديگر مربي نيست؟ چطور يك مربي كاري مي‌كند كه بازيكنان از جان مايه بگذارند و يكي ديگر مثل ژوزه اين توانايي را ندارد؟ همه اين پرسش‌ها از رختكن پرسپوليس به گوشمان رسيد؛ جايي كه دو مدافع ثابت و با تجربه پرسپوليس بعد از اين صحبت‌ها با صدايي بلندتر از بقيه لب به اعتراض گشوده و از ژوزه دليل تعويض مهرداد پولادي را پرسيده اند، آن هم با اين ادبيات: «چرا تعويضش كردي؟ اين هم شد تعويض؟ معلوم نيست اينجا چي مي‌گذره؟»


بازيكن ديگري هم رشته كلام را اينطور به دست گرفت: «يكي نبايد به ژوزه بگويد پولادي با مسي‌ها كري دارد؟ با اين تعويض خرابش كرديد، بعد هم مي‌گوييد چرا عصباني شده!»


اين صحبت‌ها ادامه داشت كه ژوزه از رختكن بيرون رفت تا وارد سالن كنفرانس شود و مترجمش هم به دنبال او رفت. بعد از اين اعتراض‌ها، مهدي مهدوي كيا بود كه جو رختكن را آرام كرد و از بازيكنان خواست انتقاد نكنند تا جو بر هم نريزد. اين يعني كه در پرسپوليس هيچ كس ژوزه را دوست ندارد جز مهدي مهدوي كيا و نيلسون اما آنها نمي‌توانند مخالفتشان با مرد پرتغالي را علني كنند!

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها