کد خبر: ۸۹۴۹۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
 امير قلعه‌نويي به‌شدت از غيبت فابيو جانواريو ناراحت است. هافبك برزيلي استقلال قرار بود روز گذشته به تهران بيايد و در تمرين‌هاي تيمش هم شركت كند اما باز هم خبري از فابيو نشد. غيبت او به‌شدت امير قلعه‌نويي را ناراحت كرده است.

به گزارش رجانیوز، سرمربي استقلال در محفلي خصوصي پيرامون غيبت فابيو گفته: «من ديگر نمي‌دانم اين پسر چه مي‌خواهد؟! باشگاه هم پولش را آماده كرده و هم خانه برايش اجاره كرده‌. قرار بود بعد از فراهم شدن پول و اجاره خانه بيايد اما باز هم نيامده است.»

امير قلعه نویی آنقدر از دست جانواريو شاكي بوده كه به زمان حضور اين بازيكن در ليگ يك هم اشاره كرده است: «آن روزها كه جانواريو در ليگ يك بود و هيچ‌كس نمي‌شناختش من بودم كه او را به استقلال آوردم و مطرحش كردم. حالا دارد اين كارها را با ما مي‌كند. جاي جانواريو بودم گذشته‌ام را هرگز فراموش نمي‌كردم.» گفته مي‌شود اگر جانواريو به غيبت‌هايش ادامه دهد بدون شك به سرنوشت رودريگو توزي دچار خواهد شد.

قلعه‌نويي بعد از اينكه ديگر هافبك برزيلي‌اش هم به دعوت باشگاه بي‌توجهي كرد و در تمرين‌ها حضور نيافت اعلام كرد ديگر او را نمي‌خواهد. البته ماجراي جانواريو با توزي خيلي فرق مي‌كند و قطعا قلعه‌نويي دوست ندارد فابيو را مثل توزي از دست بدهد.

روز گذشته چند خبرگزاري به اين خبر اشاره كردند كه باشگاه استقلال هم پول فابيو را آماده كرده و هم آپارتمانش را. حتي گفته شد مشكلات مالياتي فابيو هم حل شده و اين بازيكن برزيلي مي‌تواند با خيال راحت‌ به ايران بيايد و براي استقلال بازي كند. 

 
يكشنبه شد جانواريو نيامد! 
 
ديروز يكشنبه بود. يعني زماني كه اعلام كرده بودند فابيو جانواريو به تمرين‌هاي استقلال باز مي‌گردد. حتي مي‌گفتند شايد اين برزيلي به واسطه تمرين‌هايي كه طي روزهاي گذشته انجام داده بتواند مقابل گهر هم بازي كند اما يكشنبه شدو جانواريو خودرا به تمرين‌هاي استقلال نرساند! اينكه چرا فابيو تا به حال خود را به مسوولان باشگاه استقلال معرفي نكرده مشخص است.
 
جانواريو حق وحقوقي دارد كه باشگاه استقلال بايد به تعهداتي كه داده پايبند باشد و طبق قرارداد عمل كند. طي هفته‌هاي گذشته سرو صداي زيادي در قبال جانواريو شد و مسوولان باشگاه استقلال براي اينكه اهالي رسانه را ساكت كنند اعلام كردند بازيكن برزيلي تيمشان يكشنبه به تهران مي‌آيد اما يكشنبه شد و اين بازيكن در تمرين‌ها حضور پيدا نكرد. حال اين سوال دوباره به وجود مي‌آيد كه پس بالاخره فابيو چه زمان خود را به كادر فني استقلال معرفي خواهد كرد؟!
 
آيا در تعطيلات پيش رو سرانجام سروكله جانواريو پيدا خواهد شد و اين برزيلي درتمرين‌ها شركت خواهد كرد يا همچنان او را در حالت تحريم خواهيم ديد؟ البته بازگشت جانواريو هم دردي از استقلال دوا نخواهد كرد چون نيم فصل نخست ليگ در حال پايان يافتن است و اگر فابيو مي‌خواهد كاري براي استقلال انجام دهد بايد آن را به نيم فصل دوم موكول كند. شايد به واسطه مشكلات مالي باشگاه استقلال اساسا فرصت نشود كه تا پايان نيم فصل پولي به بازيكن برزيلي پرداخت بشود و وي بايد همچنان در اين حالت باقي بماند. ظاهرا مشكلات فابيو با باشگاه استقلال خيلي حاد است كه بازگشت او به درازا كشيده است؟ ! 
 
دختر فابيو بيمار است! 
 
بعد از خلف وعده جانواريو در بازگشت به ايران اخبار گوناگوني درخصوص او شنيده شده. يكي از خبرگزاري‌ها درباره جانواريو نوشت: «طبق قول و قرار قبلی این بازیکن با استقلالی‌ها، او نهایتا تا امروز (ديروز) باید به ایران باز می‌گشت که در تماس با مسوولان استقلال به دلیل بیماری فرزندش چند روزی بیشتر در برزیل خواهد ماند. 
 
ظاهرا استقلالی‌ها با توجه به تعطیلی لیگ بعد از بازی گهر چندان مته به خشخاش نگذاشته‌اند!» آيا جانواريو راست مي‌گويد؟ به نظر مي‌رسد اين حرف‌ها هم بهانه‌اي بيش نباشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها