کد خبر: ۸۹۳۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
مهاجم سابق تیم ملی فوتبال ایران گفت: از طریق مربیگری هالستنبک رولینگن می‌خواهم تجربه‌اندوزی کنم و برای آینده آماده شوم.

به گزارش خبرگزاری فارس، وحید هاشمیان اواخر هفته گذشته با تیم آماتوری ‌هالستنبک رولینگن از اوبرلیگا هامبورگ آلمان به توافق رسید تا به عنوان مربی با آن همکاری کند.

لژیونر پیشین ایران که نزد ژرمن‌‌ها سابقه بازی برای تیم‌های بایرن‌مونیخ، هانوفر و هامبورگ را دارد، پس از آنکه مدرک مربیگری درجه A و B خود را از  دریافت کرد، تصمیم گرفت به اولین تجربه مربیگری نزد این تیم آماتوری ژرمن‌ها دست بزند تا با تجربه اندوزی کافی، مهیای ورود به عرصه حرفه‌ای شود.

هالستنبک روز گذشته با مربیگری هاشمیان با تک گل دقیقه 70 سونتیچ به پیروزی رسید.

وی در گفت‌وگویی قبل از اولین تجربه هدایت هالستنبک با روزنامه تاگبلات در مورد تصمیمش چنین گفته است:

*آقای هاشمیان به دسته پنجم اوبرلیگا هامبورگ خوش آمده‌اید.

از لطف شما متشکرم. از این که در کار جدیدم فعالیت می‌کنم، بسیار خوشحالم. تصور می‌کنم هالستنبک انتخاب و چالشی خوب و صحیح برایم است.

* دلیل انتخاب هالستنبک از طرف شما واقعا چه بود؟

من هر چند مدرک مربیگری A و B فیفا را کسب کرده‌ام، اما تمایلی ندارم فعلا در سطح فوتبال حرفه‌ای کار کنم. بیشتر دوست دارم تجربه‌اندوزی کنم و برای آینده پایه‌ام را قوی کنم. از این رو با توماس بلی‌مایستر ،‌ مربی هالستنبک رولینگن مذاکراتی داشتم. او کسی است که از زمان حضور در هامبورگ او را می‌شناسم. خیلی خوب موقعیتم را درک کرد و آماده کمک بود. همان‌گونه که دتلف کبه مدیر هالستنبک به من کمک کرد.

*شما دو بازی هالستنبک مقابل کورس‌لاک (برد 3 بر 2) و آل‌تونا (تساوی یک بریک ) را دیدید.  برداشت تان از تیم چیست و چطور می‌توانید به تیم کمک کنید؟

برداشتم مثبت است. زیاد دوست ندارم در مورد بازیکنان حرف بزنم. بلکه مایلم کارم را اینجا آغاز کنم و با شرایط تیم و حواشی خوب آشنا شوم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها