کد خبر: ۸۹۳۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۰۰     ۰۸ آبان ۱۳۹۱
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: هر دو کاندیدای دموکرات و جمهوری‌خواه ایالات متحد آمریکا می‌دانند که برای اینکه بتوانند از یکدیگر جلو بزنند به ناچار باید مقوله مذاکره آمریکا با ایران را مطرح کنند.

وحید احمدی عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، به جنجال آفرینی برخی رسانه‌های خارجی در مورد مذاکره تعدادی از مسئولان بلند پایه ایران برای مذاکره با مقامات آمریکایی اشاره کرد و اظهار داشت: هیچ گونه مذاکره مستقیم با آمریکا در دستور کار جمهوری اسلامی نبوده و نیست و این موضوع که اخیرا از سوی رسانه‌های غربی مطرح شده کذب محض است.

وی جنجال آفرینی برای مذاکره ایران با آمریکا را به دلیل انتخابات ریاست جمهوری آمریکا دانست و گفت: هر دو کاندیدای دموکرات و جمهوری‌خواه ایالات متحد آمریکا می‌دانند که برای اینکه بتواند از یکدیگر جلو بزنند به ناچار باید مقوله مذاکره آمریکا با ایران را مطرح کنند.

احمدی: در مناظرات اوباما کاندیدای دموکرات و رامنی کاندیدای جمهوری‌خواه آمریکا، ایران و مسئله هسته‌ای ما پای ثابت مذاکرات آنها بوده و این نشان از تاثیر گذاری و قدرت ایران دارد.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه از مذاکره با ایران و قبول آن از سوی ما بیش از هر کس دیگری اوباما سود خواهد برد، خاطرنشان کرد: اوباما برای اینکه بتواند دولت خود را در افکار عمومی موفق جلوه دهد برای مذاکره با ایران خودش را به در و دیوار می‌کوبد.

احمدی در پایان تاکید کرد: ما امروز توانسته‌ایم به پیشرفت‌های زیادی دست پیدا کنیم بنابراین مذاکره با آمریکا مستلزم تغییر در مواضع استکبار جویانه آمریکا است چراکه به گفته مقام معظم رهبری ما دست‌مان را به دستان مخملی دشمن نخواهیم داد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها