کد خبر: ۸۹۲۸۴
زمان انتشار: ۲۰:۳۳     ۰۷ آبان ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس گفت: « ما به کج سلیقگی مسئولان برنامه فوتبال برتر ایراد گرفتیم. قلعه نويی بنده خدا در این ماجرا گناهی نداشت.»

جام ورزشي؛ اوج نوشت: محمد رویانیان درباره مسائل مختلف حول و حوش تیم پرسپولیس به پرسش های موجود پاسخ داد. متن این مصاحبه به شرح ذیل است:


* درباره جلسه شنبه شب کمیته فنی پرسپولیس خیلی حرف ها مطرح شده است. می خواهیم واقعیت ماجرا را از زبان خودتان بشنویم.
- جلسه 4 ساعته برگزار کردیم و برای ادامه راه سختی که در پیش است همفکری کردیم. برای ترمیم و تقویت تیم و کمک به سرمربی تفکراتی اندیشیدیم زیرا می خواهیم به هدفی که داریم برسیم.


* بیشتر توضیح می دهید؟
- 13 بازی که از لیگ گذشت را بررسی کردیم. قبل از بازی با مس کرمان، از 3 بازی، 7 امتیاز گرفتیم. اگر مقابل حریف کرمانی خود هم به نتیجه موردنظر می رسیدیم، شرایط بهتر از این می شد. هر چه در جلسه تصمیم گیری شد به اجرا می گذاریم و از پرسپولیس حمایت همه جانبه می کنیم.


* دلیل این همه حمایت از ژوزه واقعا چیست؟
- من اصول را زیر پا نمی گذارم. باید از مربی که انتخاب می کنیم، حمایت شود تا زمانیکه دیگر قابل حمایت نباشد. تا وقتی در پرسپولیس هستم اصول را فدای مسائل دیگر نمی کنم.


* شاید یکی از همین اصول برخورد شما با بازیکن سالاری بود.
- دقیقا.در پرسپولیس اجازه نمی دهم مربی کشی و بازیکن سالاری وجود داشته باشد. خدا را شکر رسم بازیکن سالاری از تیم ما کنده شده است. هیچ بازیکنی نباید علیه کادر فنی و مدیریت و هم تیمی خود موضع بگیرد و صحبتی کند. بازیکن با باشگاه قرارداد حرفه ای دارد و پول خوبی هم گرفته است. پس نباید اصول را زیر پا بگذارد. البته این اصولگرایی باعث شده است افرادی ما را بزنند.


* چه کسانی هستند؟ آنها را حلال کرده اید؟
- اسم نمی آورم اما آنهایی که من را می زنند امیدوارم خدا اصلاحشان کند و اگر اصلاح نمی شوند همین بلا سرشان بیاید.


* گفتگوی قلعه نويی با فوتبال برتر در بین دو نیمه بازی پرسپولیس_مس با بیانیه باشگاه پرسپولیس همراه شد. داستان چه بود؟
- ما با کج سلیقگی مسئولان این برنامه ایراد گرفتیم. متاسفانه آقابان انتخاب خوبی انجام ندادند و این کج سلیقگی، تعجب انگیز بود. قلعه نويی بنده خدا در این ماجرا گناهی نداشت و ما با او مشکلی نداریم و ناراحت هم نیستم.


* همه از موضع ژوزه در جلسه کمیته فنی نسبت به کریمی باخبرند اما شما چطور؟
- کریمی یک بازیکن خوب است که متعلق به فوتبال ایران است و قلبش برای فوتبال ایران می تپد. او باید خودش قدم جلو بگذارد و بیاید و بگوید از این اتفاقات پشیمان است.


* با دایی هم که قرار است آشتی کنید؟
- کجا؟


* شنیده می شود در مراسمی که هدایتی قرار است برگزار کند، شما با یکدیگر آشتی می کنید.
- من با دایی قهر نیستم که آشتی کنم. با مراسم آشتی کنان و آشتی کنان فوتبالی و گل و شیرنی بردن هم تا به امروز روبرو نشدم و هنوز نمی دانم در این شرایط باید چه کنم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها