کد خبر: ۸۹۰۷
زمان انتشار: ۱۸:۴۵     ۱۵ بهمن ۱۳۸۹

به گزارش خبرنگار مشرق، در حالی که مردم اکثر کشورهای جهان، به دنبال پوشش دقیق و کامل ناآرامی های مصر توسط الجزیره انگلیسی، می توانند این شبکه را نگاه کنند؛ بینندگان آمریکایی از دیدن این شبکه محرومند. آنها مجبور هستند منتظر بمانند تا یکی از شرکتهای تلویزیونی تأیید شده از سوی آمریکا بتواند تصاویر تلویزیونی پخش شده از سوی الجزیره انگلیسی را بگیرد. آنها نمی توانند مستقیماً این شبکه را ببینند. این خبرگزاری به شیوه ی بی بدیلی از نزدیک این ناآرامی ها را پوشش می دهد.
هافینگتون پست نوشت که برمن، سردبیر موئسسه پخش کانادا در این باره می گوید: الجزیره که سعی می کند "بی طرفی" را رعایت کند، دولتهای مستبد خاورمیانه را بسیار آزار داده است، به نحوی که در صدد مسدود کردن آن برآمده اند. این خبرگزای تنها خاورمیانه را پوشش نمی دهد بلکه هم اکنون از بی بی سی و سی ان ان دفاتر بیشتری در آمریکای لاتین دارد. اما این پوششها به خانه های خانواده های آمریکایی راهی ندارد.
برمن، ضمن اشاره به پیچیدگی دموکراسی مبهم آمریکا می افزاید: علت محرومیت از دیدن یک شبکه در دموکراسی آمریکایی، چیزی است که تنها ذهن یک دانشمند می تواند از آن سر در آورد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها