کد خبر: ۸۸۷۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۳۲     ۰۵ آبان ۱۳۹۱
 مهرداد پولادی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس  در نیمه نخست بازی این تیم در هفته سیزدهم برابر مس کرمان بنا به تشخیص مانوئل ژوزه از میدان بیرون آمد تا محمد قاضی جانشین وی شود، هافبک پرسپولیس که از این تصمیم ناراحت بود بدون این که به سمت قاضی برود به رختکن رفت و در اقدامی غیر اخلاقی شیشه رختکن ورزشگاه شهید باهنر را شکست!

به گزارش رجانیوز، مهرداد پولادی که پیش از پیوستن به تیم فوتبال پرسپولیس از تیم مس کرمان اخراج شده بود،از ابتدای بازی مورد خشم هواداران کرمانی قرار گرفت به شکلی که هواداران وقتی وی را در ترکیب اصلی پرسپولیس مشاهده کردند به وی اعتراض کردند، رفتار انتقادی هواداران مس با پولادی این بازیکن را از روند طبیعی خود خارج کرد به گونه‌ای که وی بازی خشن را در دستور کار خود قرار داد.

بازی خشن پولادی کادر فنی پرسپولیس را وادار کرد تا این بازیکن را از زمین بیرون بکشند تا خطر اخراج وی را تهدید نکند، تصمیم مانوئل ژوزه برای بیرون کشیدن پولادی در دقیقه 36 با عصبانیت وی همراه شد این بازیکن هنگام تعویض بدون توجه به حضور قاضی در کنار زمین از سمت دیگری از زمین خارج شد و برای تماشاگران مس دست زد و به رختکن رفت!پولادی پس از ورود به رختکن به دلیل عصبانیت زیاد شیشه رختکن را شکست تا توجه همگان را به اعتراض خود جلب کند.

ناظر فدراسیون فوتبال که نظاره‌گر رفتار غیر ورزشی پولادی بود از مسوولان ورزشگاه خواست تا وی را به داخل رختکن راهنمایی کنند تا رفتار غیر ورزشی وی در ورزشگاه جنجال آفرین نشود، سعید شیرینی سرپرست تیم پرسپولیس که از موضوع خبردار شده بود خیلی سریع خود را به رختکن رساند تا شرایط را بررسی کند.

 ماموران نیروی انتظامی که شاهد این اتفاق بودند وارد عمل شدند تا این بازیکن حاشیه ساز را بازداشت کنند اما وساطت سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس و برخی نزدیکان این باشگاه مانع از این اقدام شد اما ماموران نیروی انتظامی با تنظیم صورت جلسه‌ای اقدام غیر حرفه‌ای بازیکن پرسپولیس را به مقامات مافوق خود گزارش کردند،پولادی که به دلیل خرد کردن شیشه رختکن دچار خونریزی از ناحیه دست شده بود به سرعت تحت مداوای تیم پزشکی حاضر در استادیوم قرار گرفت تا با مشکلی رو به رو نشود.

خبر جنجال‌سازی بازیکن پرسپولیس در رخنکن خیلی زود در جایگاه خبرنگاران دهان به دهان چرخید، به همین دلیل یکی از سوالات خبرنگاران از سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از پایان بازی به این موضوع ارتباط داشت ،که سرمربی پرسپولیس با عدم پاسخ روشن به این سوال به نوعی رفتار غیر حرفه‌ای بازیکن حاشیه ساز تیمش را پنهان کرد!

ژوزه با پنهان کردن رفتار بازیکن خود در این باره گفت:« پولادی در تمرین‌های روز قبل نیز عصبانی بود و این رفتار وی در بازی نیز تکرار شد و من پولادی را تعویض کردم تا از جانش محافظت کنم. تعویض وی به خاطر خودش بود. اما او این موضوع را نمی‌داند.»

هرچند سرمربی پرسپولیس نسبت به رفتار غیر حرفه‌ای بازیکنش سکوت کرد اما یکی از مسوولان باشگاه پرسپولیس از ارجاع پرونده وی به کمیته انضباطی باشگاه و جریمه نقدی این بازیکن خبر داد و در این خصوص گفت:« تردید نداشته باشید که مدیریت باشگاه با این بازیکن به صورت جدی برخورد خواهد کرد و قطعا در این خصوص اطلاع رسانی خواهد شد.»

اظهارنظر عجیب و تامل برانگیز آقای سرپرست!

با وجود آنکه همه حاضرین در سالن منتهی به رختکن ورزشگاه باهنر شاهد رفتار غیر ورزشی بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در شکستن شیشه رختکن بودند،سعید شیرینی سرپرست پرسپولیس مدعی شد:«پولادی سر خورد شیشه شکست!»

 

سعید شیرینی در خصوص اتفاقات بازی امروز پرسپولیس و مس کرمان و شعار هواداران مس علیه پولادی اظهار داشت: برخی هر چه از دهانشان درآمد علیه بازیکنی که مدتی برای مس کرمان، با غیرت و تعصب بازی کرد، گفتند.

وی ادامه داد:« پولادی خویشتن‌داری کرد اما آنقدر به روح و روان این بازیکن بی‌احترامی کردند که اشک در چشمان او جمع شد. آیا این طرز برخورد با بازیکن ملی‌پوش فوتبال کشورمان که چند روز پیش در دیدار برابر کره از جان مایه گذاشت، صحیح است؟ مسئولان فدراسیون فوتبال کجا بودند؟»

شیرینی عنوان کرد:«پولادی پس از تعویض به سمت رختکن رفت اما به دلیل اینکه از ناسزاها و بی‌احترامی‌های هواداران مس ناراحت و عصبی بود، سر خورد و دستش به شیشه رختکن برخورد کرد و باعث شکسته شدن شیشه شد.قطعا بی‌احترامی به پولادی را پیگیری خواهیم کرد و امیدوارم با مسببین این موضوع برخورد جدی شود.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها