کد خبر: ۸۸۶۳۳
زمان انتشار: ۱۷:۲۳     ۰۴ آبان ۱۳۹۱

بولتن نیوز: خانم فاطمه هاشمی رفسنجانی که دارای سوابقی چون فعالیت در انجمن همبستگی زنان، تدریس در دانشگاه آزاد و مدیریت بنیاد بیماریهای خاص بوده، ظاهراً به جهت فراغت زیاد و انجام سفرهای متعدد به خارج از کشور و همراهی با خارج نشینان، به انجام مصاحبه با رسانه های خارجی می پردازد، که بعضاً تبعاتی را نیز به دنبال داشته است.

وی که ، بجای پیگیری امور مربوط به بیمارهای مرکز زیر نظر خود، به مصاحبه و اظهار نظر مختلف مسائل سیاسی روی آورده و در این زمینه ها اظهار نظر می نماید، به ادعای بسیاری از مسئولین بنیاد، بیشترین سهم بودجه مرکز خود را در دولت فعلی داشته و امسال (مبلغی بیش از بیست میلیارد تومان اعتبار) از محل بودجه 91 اخذ و عموماً به ورود دستگاه های دیالیز تخصیص داده ـ که هر نهاد دولتی می تواند این کار را بکند ـ در اظهار نظر عجیبی اعلام داشته که باید آقای احمدی نژاد برکنار و انتخابات زودرس برگزار شود!

البته این نظریه موضوع جدیدی نبوده و سالها است که خانواده و همراهان این خانم به اشکال مختلف مطرح می نمایند. اما نکته عجیب آنست که این خانم بجای حل مشکلات و معضلات موجود در مرکز بیماریهای خاص و شمارش درست پولهای بی حساب به دست آمده از صندوقهای کمکهای مردمی در دفتر خود، در خصوص مسائل کلان نظام که هیچ ربطی به تخصصی و حوزه کاری وی ندارد، ورود می کند.

قبلاً نیز شاهد نوشتن مقاله در فصلنامه راهبری مرکز تحقیقات بودیم که در آن با توجه به دور بودن ادبیات نوشتاری مربوط به رژیم غاصب صهیونیستی، به کرات از این رژیم با عنوان اسرائیل یاد کرده بود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۵۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۲۱
۲
دو کلام از خواهر عروس
پاسخ
سهیل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۱۰ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱۳
۴
بابا خانواده محترم هاشمی! یه کم به این ملت احترام بذاربد. احمدی نژاد خوب یا بد، فعلا رئیس جمهور یک کشوره، نکنه قراره سرنوشت این ملت به دست خانواده هاشمی رقم بخوره؟!!! ضمنا، بد نیست بدانید احمدی نژاد به خاطر برادر جنابعالی می خواست از اوین بازدید کنه. بیا و خوبی کن!
پاسخ
بی نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۸ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۱
۴
الان چه کسی در حیطه وظایف خود حرف می زنه که این خانم بزنه؟از ورود نظامیها در سیاست که بر خلاف نظر امام راحله حرفی نمی زنید؟ یک بام م دو هوا
پاسخ
مصطفی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۴۳ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
بی نام جان شزایط متفاوته زمان امام ورهبری متفاوته مگه همین اصلاح طلبان حرفای امام رو گوش میدن2)گاهی بنابر مصلحت میشود این کار رو کرد3)در بعضی کشورها شایدم همشون فقط نیروی پلیس وارتش رو دارن اما ایران سپاه هم داره چرا اما سپاه رو تشکیل دادن لابد یه چیز میدونستن الانهم بنا بر مصلحت سپاه فعالیت میکنه چیز غیر عادی نیست خیلی حرفهای مهمتر امام رو زمین مونده اون وقت شما گیر بده به نطامیان بابا ول کنید همونوای باغرب ورسانه دروغ پراکنی رو
مایکل
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۵۹ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
نظامی ها بازنشسته هستن، با نام جان!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۱۰ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۱۰
۱
یوخ بابا آفرین و همسر و یا شوهر و یا بابا یا بقاله ی سرکوچه شما بهترین گزینه برای ریاست جمهوری اند نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ
رهگذر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۱۶ - ۰۵ آبان ۱۳۹۱
۱۳
۲
چشم حاج خانم. منتظر دستور شما بودیم که صادر شد!
پاسخ
مسافر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۳۹ - ۰۷ آبان ۱۳۹۱
۹
۳
دختر کوچلو باز قرصات نخوردی؟؟؟؟/خواستی خودی نشون بدی؟؟؟افرین حالا مسواک بزن برو بخواب کوچلوی من
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها