کد خبر: ۸۸۵۸۸
زمان انتشار: ۱۲:۳۵     ۰۴ آبان ۱۳۹۱
حجت الاسلام ذوالنور در گفت‌وگو با خبرنگار «خبرگزاری دانشجو» در قم، با اشاره به اینکه نامه های سرگشاده به دور از توصیه های مقام معظم رهبری در خصوص تنش زدایی از فضای جامعه است، تصریح کرد: ممکن است روسای سه قوه در جریان کارها از یکدیگر انتقادهایی داشته باشند، اما لازم نیست که همه این نقدها به فضای سیاسی کشور کشیده شده و در این شرایط ویژه، کشور را دچار التهاب کند.

 بازدید رئیس جمهور از اوین نیازی به خبردار شدن رسانه‌های دشمن ندارد

 وی افزود: اگر آقای رئیس جمهور قصد بازدید از زندان اوین را دارد، نیازی به خبردار شدن خبرگزاری های دشمن نیست تا آنها فضای رسانه ای دنیا را به این سمت ببرند که مگر وضعیت زندان ها در جمهوری اسلامی چگونه است که رئیس جمهور ایران می خواهد به آنجا برود.

 جانشین سابق نماینده ولی فقیه در سپاه با بیان اینکه مگر همه تصمیمات مسئولان قوا رسانه ای شده است که لازم باشد این مسئله خاص را رسانه ای کنیم، تصریح کرد: محرمانه عمل کردن در برخی از تصمیمات مسئولان به آن معنا نیست که موضوع را کسی متوجه نشود، بلکه به آن معناست که ضرورت رسانه ای شدن برخی مسائل وجود ندارد.

 ذوالنور با اشاره به اینکه مسئولان در کشورهای خارجی اختلافات خود را مطرح کرده و در بین مردم با روی خوش برخورد می کنند، گفت: منش مسئولان کشور طوری است که با اعمال و رفتار خود در بین مردم مشغولیت ذهنی ایجاد می کند که اختلافات زیادی وجود دارد.

 مسئولیت بالاتر در نظام اسلامی، تبعیت بیشتر از رهبری را به همراه دارد

 وی در پایان گذر از بحران های نظام را استفاده عملی از منویات مقام عظمای ولایت دانست و خاطرنشان کرد: به هر اندازه مسئولیت کسی در جمهوری اسلامی بالاتر باشد باید به طریق اولی رهنمودهای رهبری را به کار بگیرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۰۱ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
احمدی نژاد رو علَم کردین، حالا شده بلای جونتون!
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها