کد خبر: ۸۸۴۴۵
زمان انتشار: ۱۹:۳۰     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
سه ضلع اسلام، امام(ره) و مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و حذف یا تضعیف هر یك از این اضلاع، خیانت به اسلام، مردم و مكتب اهل بیت(ع) است.
" صراط " -رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اعضای اتحادیه انجمن‌های اسلامی استان گلستان به بیان نظراتش پرداخت.

 به گزارش سرویس سیاسی صراط ، هر از چندگاهی دیدارها و نشست های اکبرهاشمی رفسنجانی بستری را برای وی فراهم می کند تا بتواند بغض های در گلو و حرف های نگفته اش را ابراز کند، جنس این اظهارات در برخی مواقع بحرانها و آسیبهایی را برای کشور داشته ، و گاهی هم عده ای از بعضی نظرات هاشمی استقبال می کنند و ایده های  او را نقشه راه نجان کشور  می دانند.

رئیس دولت سازندگی  اینبار در جمع تعدای از اعضای اتحادیه انجمن اسلامی با اشاره  به راهکارهای معجزه گر و بر زمین مانده اش برای مدیریت منابع آبی کشور در دوران سازندگی نقدی به طرح های دولت زد و گفت : اگر آن طرحها عملی می‌شد دیگر نیازی به طرح‌های عجیبی چون شیرین كردن آب خزر!  با هزینه‌های گزاف و انتقال آن به جنوب نبود.

عضو مجلس خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به عوامل آسیب وحدت در جامعه تاکید کرد: اگر خدای ناكرده اسلام و مكتب اهل بیت به دلیل عملكرد بد، بی تدبیرها و ناكارآمدی‌ها صدمه ببیند، وحدت ارضی كشور نیز صدمه خواهد دید.
آیت‌الله هاشمی رفسنجانی هموطنان اهل سنت كشور را همراه و دلسوز انقلاب و نظام اسلامی خواند و گفت: اقلیت‌ها و اقوام كشور همواره وحدت ارضی و سیاسی را مدنظر داشته و در كنار همه مردم، ایرانی یكپارچه و متحد را خواستارند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با تایید و تصدیق حرکت رهبر کبیر انقلاب، امام خمینی(ره) را یكی از نوادر و نوابغ تاریخ معاصر جهان و اسلام خواند و تلویحا نقدی را به فضای حوزه علمیه روا داشت و گفت: در مقطعی از دوران مبارزه، امام راحل به جرم تدریس فلسفه در حوزه‌های علمیه مورد اهانت قرار می‌گرفتند كه متأسفانه امروز هم عقبه همان تفكر و اندیشه متحجر وجود دارند و آثار سوء خود را در جامعه می‌گذارند.

هاشمی بهرمانی رفسنجانی  در بخش دیگری از سخنانش گفت: سه ضلع اسلام، امام(ره) و مردم، انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و حذف یا تضعیف هر یك از این اضلاع، خیانت به اسلام، مردم و مكتب اهل بیت(ع) است.

کاندیدای شکست خورده نهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در ادامه بر نقش پررنگ مردم در همه عرصه ها تاکید کرد و در جمله چند پهلو گفت: جنایت بزرگی مرتكب می‌شوند كسانی كه می‌خواهند افكار و آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن را مطرود و مردم و رأیشان را تزئینی و از صحنه خارج كنند.

رئیس دولت سازندگی در پاسخ به سوال و درخواست یکی از حاضران پیرامون حضور هاشمی در عرصه های مختلف کشور شرطی  گذاشت و گفت: در صورت وجود گوش شنوا برای حضور و خدمت در همه عرصه ها  آماده ام.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۲۴ - ۰۴ آبان ۱۳۹۱
۰
۰
اقای هاشمی یادت رفت ان زمان که جو گیر شده بودی میخواستی اب خزر را به دریاهای ازاد وصل کنی یعنی ایران را به دو قسمت تقسیم کنی.اقا مردم رفتار شما را فراموش نمیکنند شما نبودید که بچه هی جنگ را جولونبر که نمیدونم چی هست خطاب کردید
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها