کد خبر: ۸۸۳۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۹     ۰۳ آبان ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: در بازی های آینده پرسپولیس برای رسیدن به ترکیب اصلی بیشتر تلاش می کنم.
محمد قاضی پرسپولیس فجر
ok

سایت گل-محمد قاضی مهاجم ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس که در بازی با راه‌آهن در دقایق بازی به میدان رفت و فرصت چندانی برای حضور در زمین نیافت ، پس از بازی در مصاحبه با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس از شرایط خوب تیم ملی و تیم فوتبال پرسپولیس سخن گفت و رمز موفقیت پرسپولیس را آرامش خواند.

بازگشت پر روحیه ملی‌پوشان به تمرینات سرخ‌پوشان

خوشبختانه پس از اینکه تیم ملی فوتبال کشورمان در یک بازی بسیار خوب کره جنوبی را شکست داد، ملی پوشان پرسپولیس هم با روحیه بسیار عالی و خوب به اردوی پرسپولیس برگشتند و همانطور که همه دوست داشتند یک بازی قابل قبول را به نمایش گذاشتیم.


گل زودهنگام پلی به سوی خوش‌شانسی بود !

به نظرم با توجه به شناخت حریفان از یکدیگر تمام بازی های لیگ سختی خاص خودش را دارد اما پرسپولیس در بازی برابر  راه آهن پس از مدت ها بدشانسی را کنار زد و با گل زود هنگام اجازه نداد تا راه آهن نبض بازی را در دست بگیرد اما بازی مقابل راه آهن 3 امتیاز داشت و دیگر تمام شد.

تکرار روند پیروزی‌ها این‌بار خارج از خانه

برای ادامه دادن روند موفقیت های خودمان قطعا باید نیم نگاهی هم به بازی های خارج از خانه داشته باشیم. ما روز جمعه کار بسیار سختی را در برابر مس کرمان که بازیکنان باتجربه و بسیار خوبی را در تیم خود جا داده، داریم اما قطعا برای گرفتن امتیاز کامل بازی تمام تلاش خود را انجام می دهیم.

رمز موفقیت پرسپولیس آرامش است !

در بازی های آینده برای رسیدن به ترکیب پرسپولیس و قرار گرفتن در بین دو مهاجم ثابت باید بیشتر تلاش کنم. بالاخره پرسپولیس تیم پرمهره ای است و همانطور که بارها گفته ام فقط دو بازیکن می توانند در خط حمله بازی کنند. در حال حاضر به نظرم آرامش رمز موفقیت پرسپولیس است و باید همین روند را برای رسیدن به نتایج بهتر ادامه دهیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها