کد خبر: ۸۸۱۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۵۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
سخنگو و عضو هیئت رئیسه شاهین بوشهر گفت: مردم بوشهر مردم ارزشمندی هستند و تمام دلخوشی‌های آن‌ها فوتبال هست و در واقع با شاهین زندگی می‌کنند.
داریوش دلفانی در خصوص کمک ۱۰۰ میلیون تومانی محمد رویانیان به باشگاه شاهین بوشهر گفت: به منظور برطرف شدن مشکلاتمان جلسه‌ای را با رویانیان، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برگزار کرده و وی لطف کرد و کمک‌هایی را به باشگاه شاهین بوشهر انجام داد. وی عقیده داشت که شاهین و پرسپولیس از یک خانواده هستند و پرسپولیس از دل شاهین به وجود آمده است.

وی ادامه داد: برای جذب اسپانسر شاهین، رویانیان هماهنگی‌های لازم را به عمل آورد تا به زودی تحت پوشش یک نهاد خصوصی یا دولتی دربیاییم تا مشکلات مالی شاهین هرچه سریع‌تر حل شود.

دلفانی تأکید کرد: رویانیان علاوه بر کمک برای جذب اسپانسر، یک مبلغ قابل توجهی هم به ما کمک کرد، ضمن اینکه استاندار جدید بوشهر نیز به دلیل اینکه از یک خانواده ورزشی بوده و فردی فوتبالدوست به شمار می‌رود، کمک‌ها و حمایت‌های خوبی به شاهین کرده است.

وی یادآور شد: مردم بوشهر مردم ارزشمندی هستند و تمام دلخوشی‌های آن‌ها فوتبال هست و در واقع با شاهین زندگی می‌کنند، بر همین اساس پس از برتری شاهین، تأثیر این پیروزی به خوبی در روحیه مردم بوشهر نمایان است و تأثیرگذاری نتایج این تیم را به خوبی می‌توان در بوشهر دید.

عضو هیئت مدیره باشگاه شاهین بوشهر در خصوص اهداف این باشگاه گفت: هدفمان ابتدا بازگشت شاهین به جایگاه واقعی‌اش یعنی لیگ بر‌تر است. در همین راستا تمام تلاش خود را می‌کنیم تا با یک برنامه‌ریزی بلند مدت مشکلات این تیم را برای همیشه برطرف کنیم.

وی در پایان گفت: نصف تیم‌های لیگ بر‌تر اندازه شاهین طرفدار ندارند، در واقع امروز تمام سرمایه کشور از بوشهر وارد می‌شود اما متأسفانه شاهین از آن‌ها محروم است.

منبع: خبرگزاری فارس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها