کد خبر: ۸۸۱۲۲
زمان انتشار: ۱۳:۵۴     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
سرپرست تيم فوتبال فولاد خوزستان گفت: امير قلعه نويي سال گذشته و زماني که در تراکتورسازي سرمربيگري مي‌کرد دنبال آرش افشين بود ولي نمي‌دانم الان که ايشان سرمربي استقلال است بحث معاوضه افشين و ميلاد ميداوودي از کجا آب مي‌خورد.
حسين ابن قاسم درباره احتمال معاوضه بازيکنان فولاد با استقلال يا ساير تيم‌ها تصريح کرد: اگر بازيکن خوبي باشد که به کار ما بيايد قطعا جذب مي‌کنيم ولي بحث انتقال آرش افشين به استقلال و ميلاد ميداوودي به فولاد صحت ندارد. افشين با فولاد خوزستان قرارداد دارد و در تيم ما مي‌ماند.

به گزارش مهر، وي تاکيد کرد: خيلي وقت است که امير قلعه نويي دنبال جذب آرش افشين است. او سال گذشته وقتي سرمربي تراکتورسازي بود افشين را مي‌خواست ولي حالا که در استقلال کار مي‌کند نمي‌دانم طرح اين مسائل از کجا آب مي‌خورد.


  سرپرست فولاد در خصوص اينکه "افشين چه چيزي در اينباره به باشگاه فولاد گفته است"، يادآور شد: آرش چيزي به ما درباره پيشنهاد باشگاه استقلال نگفته است. ما هم چيزي در اين خصوص نشنيده‌ام. ميلاد ميداوودي بازيکن بزرگ و قابل احترامي است ولي اصلا چنين بحثي مطرح نشده که بخواهيم راجع به آن حرف بزنيم.


ابن قاسم درباره زمان حضور مهاجم استراليايي در فولاد هم گفت: هنوز که اين بازيکن به ايران نيامده است. از اين بازيکن اطلاعات جزيي ندارم اما قرار است به زودي در تمرينات ما حاضر شود.


وي در پايان با اشاره به اينکه فولاد يک سهميه خالي براي جذب بازيکن آسيايي دارد، گفت: وقتي در اردوي کردان بوديم يک مدافع تبعه سنگاپور در تمرينات ما حاضر شد ولي اين بازيکن نتوانست رضايت کادر فني را جلب کند.



 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها