کد خبر: ۸۸۱۲۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۳     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
تصميم در مورد انجام جام حذفي بعد از مجمع فدراسيون، مشکلات ارزي فدراسيون براي اعزام تيم‌ها، دخالت نکردن در اختلاف رويانيان با دايي، عقب نيفتادن طلب کي روش و اعلام نام 50 بازيکن براي غرب آسيا از مهمترين مسائل مطرح شده از سوي نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال است.
درحاليکه حدود 4 ماه از آغاز دوازدهمين دوره مسابقات فوتبال ليگ برتر باشگاه‌هاي کشور گذشته است اما همچنان برگزار شدن يا لغو مسابقات فصل جاري جام حذفي يکي از موضوعات بي‌پاسخ فوتبال است و شاهد اظهار نظر متفاوت مسئولان در خصوص اين جام هستيم.

*اولويت اصلي تيم ملي است



هادي آيت‌اللهي در گفتگو با مهر، در خصوص تصميم فدراسيون فوتبال براي برگزاري جام حذفي گفت: فدراسيون اولويت نخست را به برنامه‌هاي تيم ملي داده است زيرا معتقديم مسابقات مقدماتي جام ملتهاي 2015، رقابتهاي غرب آسيا و خصوصا ديدار برگشت تيم ملي ايران با ازبکستان از اهميت بالايي برخوردار است و بايد شرايط لازم را براي موفقيت تيم ملي فراهم کرد.


*تصميم در مورد جام حذفي بعد از مجمع فدراسيون



وي در مورد اظهار نظر غلامرضا بهروان در مورد لغو جام حذفي تاکيد کرد: تصميم‌گيري نهايي در مورد انجام شدن يا نشدن جام حذفي به بعد از مجمع عمومي فدراسيون فوتبال موکول شده، مگر اينکه در اين روزها اتفاق خاصي رخ دهد. امروز موفقيت تيم ملي بسيار مهم است و اردوهاي آماده‌سازي تيم ملي باعث فشردگي بيشتر مسابقات مي‌شوند و بايد در اين شرايط برنامه‌ريزي مناسبي داشته باشيم تا ليگ را هم با کمترين مشکلي برگزار کنيم.


*اعلام نام 50 بازيکن براي غرب آسيا



نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در مورد اينکه آيا تيم ملي با نفرات جوانان و آينده‌ساز در مسابقات غرب آسيا شرکت مي‌کند يا ترکيب اصلي؟ اظهار داشت: طبق قوانين تيم ملي بزرگسالان بايد در اين جام شرکت کند. در اين رابطه کادر فني تيم ملي نام 50 نفر را به مسئولان برگزاري رقابت‌ها اعلام کرده که از بين آنها نفرات مدنظرش را انتخاب خواهد کرد.


*پيروزي بر ازبکستان 70 درصد راه صعود به جام جهاني



وي با اشاره به اينکه اين جام مي‌تواند فرصتي براي نفراتي باشد که کمتر در ترکيب تيم ملي قرار مي‌گيرند، خاطرنشان کرد: امروز تمام برنامه‌ريزي فدراسيون، موفقيت تيم ملي در بازي حساس با ازبکستان است زيرا با پيروزي در آن مسابقه، 70 درصد راه صعود به جام جهاني را طي خواهيم کرد.


*اميدواري به حمايت از تيم ملي همانند بازي با کره‌جنوبي



آيت‌اللهي بر قطعي بودن ديدار تدارکاتي تيم ملي با تاجيکستان پيش از رويارويي با ازبکستان تاکيد کرد و ادامه داد: اميدوارم براي بازي با ازبکستان نيز شاهد انسجام بين ارگان‌هاي مختلف، همت تماشاگران، همدلي کادر فني و بازيکنان باشيم تا در آن ديدار تعيين کننده به 3 امتياز ارزشمند دست يافته و بتوانيم شانس‌مان را براي صعود به جام جهاني به مراتب بيشتر کنيم.


*تلاش براي حضور موفق نوجوانان در جام جهاني



وي در مورد برنامه فدراسيون براي حمايت از تيم‌ فوتبال نوجوانان جهت موفقيت در جام جهاني 2013 امارات، تصريح کرد: قرار است دوستي‌مهر برنامه‌هايش را براي آماده‌سازي هرچه بيشتر و بهتر اين تيم جهت حضور در اين رقابتها اعلام کند. اين برنامه‌ها در کميته‌ فني مورد بحث و بررسي قرار گرفته و در حد توان تلاش مي‌کنيم برنامه‌هاي اين تيم اجرايي شود تا بتواند حضور موفقي در جام جهاني داشته باشد.


*آبان‌، ماه خاطره انگيز فوتبال



نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال در ادامه با اشاره به اينکه در آبان‌ماه تيم‌هاي فوتسال بزرگسالان در جام جهاني، تيم فوتسال بانوان در فوتسال جام جهاني کوچک و تيم جوانان در مسابقات قهرماني آسيا به ميدان مي‌روند، ابراز اميدواري کرد اين تيم‌ها در رقابتهاي پيش رو به موفقيت دست يافته و آبان‌ماه را به ماهي خاطره انگيز براي فوتبال‌دوستان تبديل کنند.


*اميدواري به جهاني شدن تيم جوانان



وي با اشاره به اينکه تيم فوتبال جوانان شرايط بسيار خوبي دارد، خاطرنشان کرد: به اين تيم بسيار اميدواريم که بتواند به جمع 4 تيم پاياني مسابقات قهرماني جوانان آسيا راه يافته و سهميه حضور در جام جهاني جوانان را کسب کند و با اين موفقيت دومين افتخار بزرگ را براي فوتبال پايه ايران در سال جاري رقم بزند.


*بايد از فوتسال همانند فوتبال حمايت شود



آيت‌اللهي در بخش ديگري از گفتگو در مورد حاشيه‌سازي‌هاي اخير عليه تيم ملي فوتسال کشورمان اظهار داشت: انتظار ما اين است که از تيم ملي فوتسال نيز همانند تيم ملي فوتبال حمايت شود تا اين تيم بتواند در مسابقات جهاني در جمع 4 تيم برتر جهان قرار گرفته و افتخاري ديگر را براي فوتبال کشورمان و اين رشته رقم بزند.


*حمايت قاطع از صانعي



وي با اعلام حمايت قاطع فدراسيون فوتبال از علي صانعي سرمربي تيم ملي فوتسال اضافه کرد: صانعي به عنوان مربي تحصيلکرده، در سال‌هاي گذشته همواره کنار تيم ملي فوتسال حضور داشته و زحمات زيادي براي موفقيت اين تيم کشيده است، ان‌شاء‌‎الله بتواند در مسابقات جهاني توانايي‌هايش را نشان بدهد.


*حرکت‌هاي امروز، تضمين آينده فوتسال



نايب رئيس اول فدراسيون فوتبال همچنين يادآور شد: امروز در فوتسال حرکت‌هاي بسيار خوبي صورت گرفته و اميدواريم اين روند ادامه داشته و موفقيت آينده فوتسال کشور را هم تضمين کند.


*انتخاب قطعي نايب رئيس دوم در مجمع



وي هشتم آبان‌ماه را به عنوان زمان قطعي برگزاري مجمع عمومي فدراسيون فوتبال اعلام و تاکيد کرد: در اين مجمع نايب رئيس دوم که رئيس سازمان ليگ است، قطعا انتخاب مي‌شود. همچنين گزارش ساليانه فدراسيون، طراز مالي و ترسيم برنامه‌هاي آينده هم در اين مجمع ارائه مي‌شود.


*مشکلات ارزي و دخالت نکردن در اختلاف رويانيان با دايي



سرپرست کميته اخلاق فدراسيون در مورد اينکه اين کميته به اختلاف بين محمد رويانيان و علي دايي واکنش نشان مي‌دهد يا نه؟، گفت: در اين کارها دخالت نمي‌کنيم زيرا در اين ماه گرفتاري‌ها و فشارهاي زيادي روي فدراسيون وجود دارد و نمي‌خواهيم وارد اين بحث‌ها شويم. امروز به خاطر مشکلات ارزي، فدراسيون فوتبال براي اعزام تيم‌ جوانان و تيم‌هاي فوتسال بانوان و آقايان با مشکلات بسياري مواجه است. ضمن اينکه تدارک تيم ملي براي بازي با ازبکستان هم وجود دارد و بايد اين امور را به بهترين شکل انجام دهيم.


*عقب افتادن حقوق کي‌روش صحت ندارد



وي در مورد عقب افتادن حقوق کي‌روش و دستيارانش اظهار داشت: چنين بحثي اصلا صحت ندارد. وقتي موضوعي براي حاشيه‌سازي وجود ندارد، اين بحث‌‌ها مطرح مي‌شود. طبق برنامه‌ريزي فدراسيون ان‌شا‌ء‌الله تمام حقوق و مزاياي کادر فني تيم ملي بدون هيچ مشکلي پرداخت مي‌شود


*يک راي به رقيبانم ندادند



" نبايد به شايعات توجه کرد". آيت‌اللهي در پايان در خصوص مجمع انتخابي هيات فوتبال استان فارس با بيان اين جمله ادامه داد: در اين مجمع اگر اتفاق خاصي رخ داده بود، حداقل يک راي هم به رقيبانم داده مي‌شد اما اين اتفاق رخ نداد.



 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها