کد خبر: ۸۸۱۱۸
زمان انتشار: ۱۳:۵۱     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
بازيکن فجرسپاسي معتقد است اين تيم تمام معيار‌هاي موفقيت را دارد.
علي مولايي در مورد شرايط خودش در تيم فجرسپاسي گفت: شرايط خوبي دارم و بعد از مصدوميت ابتداي فصل دو هفته اي است که آماده شده ام و مي توانم از اين هفته به ميدان بروم.

به گزارش فارس، وي خاطرنشان کرد: در مدت حضورم در فوتبال هم بدشانس بودم و هم مشاوران خوبي نداشتم. بعد از محروميتي که به خاطر مثبت بودن تست دوپينگ برايم ايجاد شد مسولان مس کم لطفي کردند و به سپاهان رفتم. بعد از پشت سر گذاشتن يک سال و نيم محروميت در حالي برگشتم که سپاهان در کورس قهرماني بود و عماد رضا و ابراهيم توره مهاجمان اين تيم بيش از 14 گل زده بودند. شرايط سخت بود اما با اين وجود قلعه نويي به من اعتماد کرد و براي تيم خوب بازي کردم.


مولايي افزود: سپس به تراکتور رفتم که انتخاب درستي نبود و زياد بازي نکردم. سال گذشته به صبا رفتم و بازي هاي خوبي کردم. با وجود پيشنهادهايي که از لحاظ مالي دو برابر صبا بود به خاطر ويسي به اين تيم رفتم. با وجود رابطه خوبي که با گل محمدي داشتم بعد از حضور او فکر مي کردم با من تماس بگيرد اما به او اطلاعات غلطي دادند و اين اتفاق نيفتاد. ويسي گفته بود هرجا برود من را هم مي برد اما بعد از رفتن به پيکان اين اتفاق رخ نداد. حتي اواخر حضور در صبا زياد بازي نمي کردم  که دليل آن را نمي دانم. در نهايت هم امسال به فجر آمدم.


وي در مورد بازي روز جمعه فجر برابر فولاد خوزستان اظهار داشت: بازي سختي است، خودم بچه اهواز هستم و مي دانم اين تيم در خانه خوب بازي مي کند. ما تيم جواني هستيم که تمام معيارهاي موفقيت را داريم. بازيکنان،‌ کادرفني، مديريت و... همه خوب هستند و بايد هم نتايج خوبي بگيريم. ياوري به عنوان يک مربي بزرگ تيم را به خوبي آماده کرده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها