کد خبر: ۸۸۰۸۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۵     ۰۲ آبان ۱۳۹۱
روشن گفت:  خیلی کم هستند رسانه هایی که تکلیف و وظیفه رسانه ای خود را انجام می دهند مابقی بسیار از حقیقت دور هستند و از چیزی که باید نسبت به آن انتقاد شود؛ غفلت می‌ کنند.

به گزارش سرویس رسانه و سینمای بی باک، قديمي‌ترها مي‌گويند حسن روشن از دسته فوتباليست‌هايي بوده كه با رفتارش تعصب را معني كرده است. در روزگاري كه تعداد بخيه‌ها و منت آن بر سر هواداران، ميزان دقيق تعصب را مشخص مي‌كند(!) رويه مرداني چون او به معناي واقعي پايبندي به باشگاه و پيراهن را معني مي‌كنند. نسل امروز ما بايد بدانند كه سال 54 يكي مثل حسن روشن بوده كه پيشنهاد نيم ميليوني پرسپوليس (که آن زمان پول زیادی بود) در كنار يك منزل مسكوني را رد كرده تا همان سال فقط با 10 هزار تومان براي استقلال بازي كند. حال این مهاجم سابق استقلال و تيم‌ملي  كه در سالهای اخير به انتقادهاي تند و تيزش شهره شده است، اعتقاد دارد که رسانه های ورزشی شاید تنها ده درصدشان سالم هستند.

روشن در گفتگو با خبرنگار بی باک وجود مکانی خاص برای نظارت کامل بر نشریات را ضروری دانست و گفت : البته نه به صورتی که همیشه مشاجره وجود داشته باشد که چرا این کار را انجام می دهید و یا نمی دهید بلکه راهنمایی و انتقاد سالم انجام شود که روز به روز عملکرد نشریات، مطبوعات و رسانه ها بهتر شوند.

مهاجم سال‌های دور استقلال در رابطه با میزان سلامت و تکلیف گرایی رسانه ها گفت : چون رسانه های ورزشی به وسیله ی یک مدیرعامل و لیدر ورزشی هدایت می شوند به نظر من شاید تنها ده درصد سالم هستند و مابقی به عقیده من به هر قیمتی سعی در تبعیت از فرامین مدیران و لیدرها دارند.

روشن در پایان گفت:  خیلی کم هستند رسانه هایی که تکلیف و وظیفه رسانه ای خود را انجام می دهند مابقی بسیار از حقیقت دور هستند و از چیزی که باید نسبت به آن انتقاد شود؛ غفلت می‌ کنند.

گفتنی است؛ حسن روشن (زاده ۱۰ دی ۱۳۳۳ - تهران) یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران و نیز عضو باشگاه‌های استقلال تهران و الاهلی امارات بوده‌است. او در جام جهانی ۱۹۷۸ عضو تیم ملی فوتبال ایران بود و توانست در دیدار برابر پرو گل ایران را به ثمر برساند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها